امام جمعه موقت رشت:

ایستادگی ملت برگ برنده ایران در مقابل استکبار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت گفت: ایستادگی مردم و حضور آنها در صحنه‌های مختلف و وجود شهدا برگ‌های برنده جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با قدردانی از پلیس امنیت اخلاقی اظهار کرد: گروه‌های تذکر زبانی در خیابان‌ها راه‌اندازی شده و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.shafiy zadeh

وی به دیدار اعضای شورای انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فرهنگ نیاز اصلی امروز کشور است.

خطیبت موقت رشت با تأکید بر اهمیت و جایگاه فرهنگ در جامعه گفت: اقتصاد، سیاست و … باید در زیرمجموعه فرهنگ شکل بگیرد زیرا انقلاب اسلامی ایران الهی، دینی و فرهنگی است.

وی خواستار داشتن پیوست فرهنگی تمام سازمان‌ها و نهادها شد و تصریح کرد: آپارتمان‌سازی، راه‌سازی، پارک‌ها و … نیاز به پیوست فرهنگی دارد.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه ارائه خدمات شهرداری باید پیوست فرهنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی رهنمودهایی را ارائه کردند و سازمان‌ها و نهادها باید به آن بپردازند.

وی با بیان اینکه درباره توافق هسته‌ای سه واکنش در کشور وجود دارد، تصریح کرد: دولتی‌ها آن را فتح‌الفتوح می‌دانند و عده‌ای نیز آن را شبیه قرارداد ترکمانچای و جام زهر دوم می‌دانند.

خطیب موقت رشت اضافه کرد: گروه سوم نیز تحلیل‌گران منصفی هستند که نقاط ضعف و قوت توافق مذکور را بررسی می‌کنند و منتظر آینده هستند تا ببینند چه نتایجی را به بار می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: توافق مذکور مورد تأیید رهبری بوده و گام نخست است و در گام دوم باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه ایران با کشورهای قدرتمند جهان در حال مذاکره است، متذکر شد: آنها قبل از اینکه به منافع کشور خود بیندیشند به منافع رژیم صهیونیستی توجه دارند.

وی اظهار کرد: مذاکره کنندگان باید بدانند امروز ایران اسلامی شرایطی را به وجود آورده که آمریکا و دنیای غرب حاضر شده با کشور ما مذاکره کند و حضور مردم در صحنه و شهدا و ایستادگی ما برگ‌های برنده جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت رشت به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: در عرصه فرهنگ نباید مسیر انفعالی داشته باشیم و باید در جاهایی به فرهنگ باطل دیگران بتازیم./فارس

Share