پیش بازی داماش گیلان – فولاد خوزستان:

انتقام شمالی یا دبل خوزستانی؟؟؟؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فولاد در چهار مسابقه گذشته اش با امتیاز از زمین خارج شده و داماش دو تساوی، یک برد و یک باخت دشت کرده است. اگر بخواهیم محتاطانه سخن بگوییم یک تساوی گلدار محتمل به نظر می رسد!

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفته نوزدهم لیگ برتر را باید مصاف گیلان و خوزستان نام گذاشت، چرا که در اهواز ملوان میهمان استقلال خوزستان است و در رشت داماش میزبان فولاد خواهد بود. مسابقه ی حساسی که برای هر دو تیم داماش و فولاد با اهمیت است و هر کدام از این دو تیم انگیزه های متفاوتی برای موفقیت در این میدان خواهند داشت.

داماش-فولاد

داماش  در فکر جبران بازی رفت

رشتی ها در برابر فولاد در وهله ی نخست به فکر انتقام شکست سه بر یک شان هستند. آنها در اهواز در حالی بازی را واگذار کردند که چهره ی یک تیم بازنده را نداشتند و اگر کمی باهوش تر عمل می کردند می توانستند با حداقل امتیاز از اهواز به خانه باز گردند. البته داماش برای جبران آن بازی کار بسیار سختی را در برابر انبوه هوادارانش در پیش رو خواهد داشت، هواداران داماش که هنوز غم شکست سنگین خانگی در الگیلانو را با خود یدک می کشند، تنها یک برد دلچسب برابر تیم قدرتمند اهوازی می تواند التیام بخش آن باخت برایشان شود. تماشاگران پرشور پرشماری که در فقر تماشاگران لیگ برتر و در حالی که برای تیمهای پرطرفدار دیگر بیشتر از دو سه هزار هوادار به ورزشگاه نمی روند، همچنان ورزشگاه پیر شهر رشت را مملو از جمعیت می کنند و سرمایه ای قابل اتکا برای تیم شان محسوب می شوند.

داماش در برابر فولاد محمد مختاری را به دلیل سه کارته شدن در اختیار ندارد و سایر بازیکنان این تیم می توانند کمک حال ناظمی شوند. مربی که در عین نداری و بی پولی همچنان سپر بلا شده است و پشت تیم شهرش ایستاده است. افشین ناظمی البته نشان داده که در عین جوانی می تواند خیلی خوب تیمش را جمع و جور کند و مثال عینی اش کسب یک نتیجه تساوی خوب در خانه نفت تهران، پس از باخت در دربی گیلان است. برای داماش تاکنون امین متوسل زاده با پنج گل بهترین گلزن است و مسعود حسن زاده و روح الله سیف الهی با چهار گل در رتبه بعدی قرار دارند. داماش اگر می خواهد رتبه تک رقمی اش را در جدول از دست ندهد باید از این مسابقه دست پر خارج شود، امری که محال نخواهد بود اما مطمئنن دشوار است.

فولاد، در سودای بالا نشینی دوباره

اهوازی ها که پس از شش هفته توانستند در خانه با دو گل صبا را شکست دهند و به پیروزی برسند در حالی به مصاف داماش می روند که حسابی خود را برای این مسابقه تجهیز کرده اند. آنها از چهارشنبه و با پرواز ۱۱ صبح اهواز – رشت خود را به شمال رسانده اند . بلافاصله هم در هتل نسترن رشت سکنی گزیدند و تا پیش از شروع مسابقه قرار شده دو جلسه تمرین در زمین چمن مصنوعی عضدی برگزار کنند تا حسابی با شرایط مسابقه اخت بگیرند. فولادی ها در رشت حریف اصلی شان چمن مصنوعی است و دومی باران است، چرا که هواشناسی اعلام کرده است که روز آدینه شهرباران همچنان آسمانش خواهد بارید و این کار شاگردان فرکی را سخت می کند، هرچند که مطمئنن زمین بازی از استخری که در بازی برگشت دو تیم در هوای بارانی اهواز پدید آمده بود، بهتر خواهد بود.

فرکی در برابر داماش دو مدافع اصلی اش را در میدان نخواهد داشت، تا از وجود سعید سالار زاده سابقا ملوانی و امید خالدی استفاده کند. برای فولاد مهدی بدرلو و مهرداد جماعتی محروم هستند و ایوب کلانتری، حسن جعفری و بختیار رحمانی مصدومند، البته به گفته فرکی به احتمال زیاد بختیار به این بازی می رسد. لوسیانو پریرا با هفت گل بهترین گلزن فولاد است و بختیار رحمانی با پنج گل در رتبه بعدی قرار دارد.

پیش گویی

 فولاد با نه برد، پنج تساوی و چهار باخت با سی و دو امتیاز پنجم است، اهوازی ها تاکنون ۲۴ گل زده اند و تنها یازده گل دریافت نموده اند. در طرف مقابل داماش با پنج برد، هشت تساوی و پنج باخت در سکوی نهم قرار گرفته است، رشتی ها ۲۱ گل زده اند و همانقدر هم دریافت کرده اند. داماش در هفته بعدی باید در یک مسابقه دشوار در تهران برابر استقلال قرار بگیرد و فولاد در اهواز میزبان راه آهن است. فولاد در چهار مسابقه گذشته اش با امتیاز از زمین خارج شده و داماش دو تساوی، یک برد و یک باخت دشت کرده است. اگر بخواهیم محتاطانه سخن بگوییم یک تساوی گلدار محتمل به نظر می رسد، اما انگیزه های برد برای هر دو تیم می تواند به سود تیم دیگر هم عمل کند، شما برای این بازی چه نتیجه ای پیش بینی می کند؟

منبع :گل/

Share