انتقاد امام جمعه تالش از شورای شهر تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه تالش با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی این شهر، گفت: شورای شهر تالش در انتخاب شهردار تعلل زیادی کرده است و این مسئله به نفع توسعه شهری نیست.   حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: باید […]

ansari-taleshبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه تالش با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی این شهر، گفت: شورای شهر تالش در انتخاب شهردار تعلل زیادی کرده است و این مسئله به نفع توسعه شهری نیست.

 

حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد.

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی، رشد و بالندگی را برای کشور به ارمغان آورده است، افزود: بسیج شجره طیبه و امید مستضعفین جهان بوده و ایران را به قله پیشرفت رسانده است.

 

امام جمعه تالش با اشاره به مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵، گفت: فناوری انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بومی بوده و  وابسته به خارج از کشور نیست.

 

انصاری با تأکید بر دفاع از حقوق و منافع ملی، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای فواید بسیاری برای تأمین انرژی کشور دارد و ملت هرگز از حقوق هسته‌ای خود عقب نمی‌نشیند.

 

وی با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی شهر تالش، اظهار کرد: شورای شهر تالش در انتخاب شهردار تعلل زیادی کرده است و این مسئله به نفع توسعه شهری تالش نیست.

 

امام جمعه تالش، گفت: مردم از شورای شهر انتظار دارند تا با انتخاب شهردار، خدمات شهری را افزایش دهند و شهر با برنامه‌ریزی مدیری پایدار به سوی رشد و توسعه گام بر دارد و باید شهردار تالش در کم‌ترین زمان انتخاب شود.

 

انصاری قدرت نرم بسیج را مهم‌ترین راه مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان انقلاب و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: بسیج نعمت بی‌بدیلی برای انقلاب اسلامی بوده و است.

 

وی با بیان اینکه بسیج اتحاد مردم در تمام عرصه‌ها است، افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی، ایثار و شهادت در جامعه زنده است ، این نظام با اقتدار به حرکت خود برای نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی ادامه می‌دهد./تسنیم

Share