افشاگری دیگر مجلس درباره دولت دهم/500 استخدام فامیلی

اسناد استخدام‌های فامیلی وزیر گیلانی دولت دهم در تامین‌اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از مراسم تودیع و معارفه اسدالله عباسی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵۰۰ نفر بدون طی تشریفات قانونی استخدام جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از مراسم تودیع و معارفه اسدالله عباسی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵۰۰ نفر بدون طی تشریفات قانونی استخدام جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.
به گزارش خانه ملت، موضوع استخدام ۵۰۰ نیرو در سازمان تأمین اجتماعی آن هم بدون طی تشریفات قانونی استخدام در زمان دولت دهم در حالی از سوی اسدالله عباسی تکذیب شده که اسناد موجود حکایت از جذب این تعداد نیرو در زمان تصدی مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی دارد.

البته بین استخدام شدگان طیف وسیعی هم از استان یزد جذب شده که زادگاه سعید مرتضوی است این شکل گزینش و جذب نیرو خیلی فوری و بدون هماهنگی لازم سازمانی صورت گرفته است.
جالب توجه است که از استخدام‌های صورت گرفته که ۵۰۰ نفر بودند ۳۵۸ نفر تنها در ۵ استان متمرکز بوده‌اند و ۶۰ درصد از نیروهای جذب شده در همین استان‌ها متمرکز شده‌اند که به این ترتیب شاهد مشکلات کمبود نیرو در دیگر استان‌ها بودیم.
علاوه‌ بر این موضوع و علی‌رغم نرخ بالای بیکاری نیروهای کارشناسی کشور قریب به ۶۰ درصد از جذب‌شدگان تأمین اجتماعی در این استخدام ۵۰۰ نفره، مدارکی کمتر از کارشناسی داشته‌اند که همین موضوع خلأهای تخصصی فراوانی در سازمان به وجود آورده است.
در ادامه اسناد این استخدام آورده شده و لیست کامل افراد جذب شده در اختیار خبرگزاری خانه ملت قرار گرفته که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

98470_449 98471_689 98472_443

Share