استقبال باشکوه از سه ملی پوش فوتبال ساحلی در رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سه بازیکن فوتبال ساحلی تیم ملی ایران در رودسر مورد استقبال گرم مسئولان و مردم قرار گرفتند. مراسم استقبال از قهرمانان فوتبال ساحلی تیم ملی ایران امروز در این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد. حسن عبداللهی، شهریار مژده و محمد احمدزاده سه بازیکن گیلانی هستند که […]

footbal saheliبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سه بازیکن فوتبال ساحلی تیم ملی ایران در رودسر مورد استقبال گرم مسئولان و مردم قرار گرفتند.
مراسم استقبال از قهرمانان فوتبال ساحلی تیم ملی ایران امروز در این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

حسن عبداللهی، شهریار مژده و محمد احمدزاده سه بازیکن گیلانی هستند که در ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای امارات خوش درخشیدند و مورد استقبال قرار گرفتند.

محمد احمدزاده در این رقابت‌ها توانست عنوان بهترین گل‌زن را از آن خود کند.

فرماندار رودسر در مراسم استقبال از قهرمانان فوتبال ساحلی تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان فوتبال ساحلی برای کشور، گیلان و رودسر افتخار آفریدند.

رضا دوست‌جلالی، گل‌های احمدزاده در رقابت‌های بین‌قاره‌ای امارات را افتخاری بزرگ خواند و از شهرداری رودسر به پاس برگزاری مراسم استقبال باشکوه از این ورزشکاران رودسری قدردانی کرد.

شهردار رودسر نیز با تبریک این پیروزی اظهار کرد: می‌خواهیم رودسری بالنده و باشکوه داشته باشیم.

خداداد قنبرزاده با بیان اینکه افتخار آفرینان با اهتزاز پرچم ایران هویت فراملی با تحکیم بخشیدند، خاطرنشان کرد: جوانان ما با تلاش خود ثابت کردند که در دنیا حرف برای گفتن دارند.

*اهدای زمین و سه پروانه ساختمانی به قهرمانان فوتبال ساحلی رودسر

وی از اهدای یک قطعه زمین با سند مالکیت و سه پروانه ساختمانی به بازیکنان فوتبال ساحلی مذکور از طرف شهرداری و شورای شهر رودسر خبر داد.

 مردم نیز با شعارهای «قهرمانان متشکریم» «فرماندار حمایت از ورزشکار» و «شهردار حمایت»، قهرمانان را مورد تشویق قرار دادند./فارس

 

Share