هشدار اصولگرایان به استاندار گیلان

استاندار گیلان در مقابل زیاده‌خواهی اصلاح‌طلبان تندرو ایستادگی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: به‌کارگیری از حامیان فتنه در پست‌های مدیریت‌های گیلان با شعار تدبیر و اعتدال دولت منافات دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری ظهر امروز در جمع دانشجویان علمی‌کاربردی گیلان نسبت به به‌کارگیری از نیروهای حامیان فتنه در بدنه استانداری گیلان انتقاد کرد

*هشدار اصولگرایان به استاندار گیلان

وی اظهار کرد: اگر نسبت به تذکرات نماینده ولی فقیه در نماز جمعه مبنی بر عدم به‌کارگیری حامیان فتنه و هشدار اصولگرایان استان در عزل و نصب‌ها توجه نشود عکس‌العمل شدید و اجتماع اعتراض‌آمیز در سراسر استان صورت می‌گیرد.222

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان ادامه داد: ورود افراد حاشیه‌دار و فعال در فتنه آمریکایی‌‌ ـ‌ صهیونیستی سال ۸۸ به بدنه تصمیم‌گیری گیلان، نقطه آغاز دوباره برای تشنج و نزاع‌های سیاسی در استان است زیرا انتصاب این افراد به طور قطع با روح مطالبات مردم و گفتمان اعتدال دولت یازدهم در تضاد است.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار گیلان اهانت فتنه‌گران به مقدسات و حمله به عزاداران حسینی در محرم ۸۸ حساسیت بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها نشان دادند، افزود: مردم گیلان یک روز زودتر از دیگر استان‌ها به میدان آمدند که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

میرحسینی اشکوری، حضور مردم این استان در محکومیت فتنه‌گران را غیر قابل توصیف خواند و یادآور شد: امروز نیز همان اجتماع بزرگ، تحرکات جریان فتنه را در استان زیر نظر دارد و در صورت دهن‌کجی به آرمان‌های نظام به تکلیف خود در حمایت از نظام عمل می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: کسانی که امتحان خود را با مردودی پس داده‌اند نباید دوباره در کلیدی‌ترین پست‌های مدیریتی استان قرار گیرند.

*استاندار گیلان در مقابل زیاده‌خواهی اصلاح‌طلبان تندرو ایستادگی کند

وی خطاب به استاندار گیلان متذکر شد: از سر دلسوزی و برادرانه به شما پیشنهاد می‌کنیم بدون توجه به فشار گروه‌های تندروی اصلاح‌طلب که به دنبال سهم‌خواهی از دولت و ادامه زیست فتنه‌گرانه خود هستند با ایستادن در مقابل زیاده‌خواهی این جریان مطرود در حفظ آرامش استان که سبب توسعه و پیشرفت استان است، بکوشید.eshkevari

وی از اصولگرایان استان به عنوان جریانی اصیل، سرزنده و پویا نام برد و خاطرنشان کرد: اصولگرایان همانگونه که در مقابل جریان انحرافی ساکت ننشستند، در مقابل حامیان فتنه ۸۸ در گیلان نیز سکوت نمی‌کنند.

میرحسینی‌‌اشکوری در ادامه به تحلیل مسائل کشور پرداخت و یادآور شد: هر روز که می‌گذرد دولت تدبیر و امید از وعده‌های انتخاباتی خود دورتر می‌شود.

وی استفاده از افراد معتدل دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا را یکی از شعارهای دولت ذکر کرد و افزود: ای کاش تنها از اصلاح‌طلبان معتدل استفاده می‌شد اما بسیاری از مسئولیت‌های حساس کشور به حامیان فتنه واگذار شده است.

*دولت به امید مردم پاسخی نداد

مولف کتاب جریان شناسی فتنه در نهج‌البلاغه، با تأکید بر این نکته که در بعد اقتصادی و برطرف شدن مشکلات نیز هنوز به امید مردم پاسخی داده نشده است، خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت همان تیم کارگزاران است که در دولت آقای هاشمی در دوران بدون تحریم تورم ۵۰ درصدی را به وجود آورد.

میرحسینی‌اشکوری، برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور را مرهون اعتماد به قدرت و توان داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: نباید تمام نگاه ما معطوف به غرب باشد.

وی با اضافه کرد: آنها که به آن طرف آب دل بسته‌اند و با ترس وادادگی دست نیاز به طرف غرب دراز کرده‌اند سخت در اشتباه هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه، اتکا به قدرت مردم، تدبیر با روحیه مقاومت و توسعه اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از وضعیت کنونی کشور دانست./فارس

Share