استاندار گیلان با خانواده شهیدان عاطفی دیدارکرد+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر نجفی در دیدار مادر شهیدان عباس و اکبرعاطفی که علاوه براین دو شهید بزرگوار دو جانباز نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت : دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان و تکریم این بزرگواران جدا از اینکه وظیفه ی ما مسئولان است تجدید روحیه و انرژی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر نجفی در دیدار مادر شهیدان عباس و اکبرعاطفی که علاوه براین دو شهید بزرگوار دو جانباز نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت : دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان و تکریم این بزرگواران جدا از اینکه وظیفه ی ما مسئولان است تجدید روحیه و انرژی برای خدمت بیشتر به مردم نیز می شود .

استاندا گیلان افزود : ارزشهای والایی که شهداء و جانباران و ایثارگران و خانواده هایشان بخاطر حفظ آن مقاومت و جانفشانی کرده اند را نباید فراموش کرد .

jpg355

jpg356

نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه گاهی اوقات در دعواها و سهم خواهی های گروه های سیاسی حماسه ها و ارزشهای دوران دفاع مقدس فراموش می شود اظهار داشت : همه باید از این خانواده های بزرگوار درس بگیریم که خالصانه تمام هستی شان را تقدیم انقلاب کردند اما بزرگوارانه توقعی از ما ندارند .

گفتنی است : شهید عباس عاطفی ششم مهرماه ۱۳۶۳ و اکبری عاطفی نوزدهم اسفند همان سال در مریوان به شهادت رسیدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  دکتر نجفی همچنین پس از دیدار با مادرشهیدان عاطفی در منزل دکتر علی اکبری نیا که در تظاهرات علیه رژیم طاغوت در هفتم بهمن ۱۳۵۷ در رشت به مقام جانبازی ۷۰ درصد نائل شد ، تأکید کرد : یادآوری مبازرات ملت ایران علیه رژیم پهلوی سبب می شود تا قدر نعمت بزرگ انقلاب را بدانیم .

jpg358jpg357

استاندار گیلان افزود : همگان باید درس ولایت پذیری را از مردم با بصیرت و بویژه شهداء و ایثارگران بیاموزیم .

وی تأکید کرد : مسئولان در مسیرخدمت به مردم و توفیق هرچه بیشتر نیازمند دعای خیر خانواده های شهداء و جانبازان و آزادگان هستند .

 

Share