استاندار گیلان:مدیران دستگاههای اجرایی از بازدیدهای تشریفاتی پرهیز کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی ظهر امروز در دیدار هئیت امنا و جمعی از مدیران شهرک صنعتی رشت و تعدادی از مدیران تشکل های صنعتی با بیان اینکه بازدیدهای مدیران از حوزه های محلی فعالیتشان بویژه واحدهای صنعتی باید براساس برنامه ریزی و اهداف کاربردی باشد گفت : مدیران باید […]

Najafiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی ظهر امروز در دیدار هئیت امنا و جمعی از مدیران شهرک صنعتی رشت و تعدادی از مدیران تشکل های صنعتی با بیان اینکه بازدیدهای مدیران از حوزه های محلی فعالیتشان بویژه واحدهای صنعتی باید براساس برنامه ریزی و اهداف کاربردی باشد گفت : مدیران باید از بازدید های تشریفاتی و به اصطلاح دیپلماتیک که بیشتر به منظور اجرای مانور تبلیغاتی است بپرهیزند .

وی ادامه داد ” بازدیدها باید به شکل موشکافانه وکاربردی باشد تا دستاوردی برای بهبود اموراستان داشته باشد .
استاندار گیلان تأکید کرد : مانورهای تبلیغاتی بدون اینکه نتیجه ی مشخصی برای یافتن راه حل های مسائل داشته باشد نمی تواند جوابگوی حل مشکلات و نیازها باشد و درنهایت منجر به افزایش انتظارات و دلسردی در میان مردم و بخش خصوصی میگردد .

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود و مرغوبیت زمین در گیلان و حساسیت رعایت مسائل زیست محیطی گفت : راهبرد گیلان در ایجاد صنایع جدیدباید بهره گیری از صنایع هاتیک باشد .

نماینده ی عالی دولت در گیلان گفت : گسترش صنایع با فناوری بالا به جهت نقش مستقیمی که در ایجاد ارزش افزود ، ارز آوری و ایجاد اشتغال در واحد سطح کمتر دارد میتواند به ارتقای موقعیت صنعتی و کار آفرینی گیلان منجر شود .

 استاندار گیلان خاطرنشان کرد : وجود نیروهای نخبه و متخصص و عزم جدی که بوجود آمده بستر مناسب برای حمایت از گشترش صنایع هاتیک در گیلان است .

دکتر محمد علی نجفی با اشاره به مطرح شدن مسائل و مشکلات شهرک صنعتی رشت معاون برنامه ریزی و رئیس سازمان صنایع و معادن را مأمور کرد تا باتشکیل کارگروه کارشناسی نسبت برنامه ریزی برای حل این مشکلات اقدام کنند .

استاندار گیلان ادامه داد : باتوجه به اشتغال حدود ۲۲ هزار نفر در شهرک صنعتی رشت لزوم توجه به حل مشکلات این شهرک ضروری است .

دکتر نجفی بابیان اینکه بسیاری از صنایع شاخص گیلان در این شهرک مستقر هستند گفت : و در چنین مسائلی   از جمله حمایت از سرمایه گذاران نباید جزیره ای و بخشی فکرکرد و توجه هرچه بیشتر به بحث حل مشکلات شهرک صنعتی رشت موجب بهبود وضعیت صنعت گیلان می شود .

Share