استاندار در ديدار جمعي از فرزندان شاهد گيلان :

خانواده شهدا از مسئولان توقعی جزء خدمت به مردم ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: خانواده های معظم شهدا به خوبی به رسالت خود در قبال نظام اسلامی عمل کرده اند و خالصانه توقعی از مسئولان جزء خدمت هرچه بیشتر به مردم ندارند

najafi-jafarzade به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: خانواده های معظم شهدا به خوبی به رسالت خود در قبال نظام اسلامی عمل کرده اند و خالصانه توقعی از مسئولان جزء خدمت هرچه بیشتر به مردم ندارند.

دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان در دیدار جمعی از فرزندان شاهد گیلان که امروز ۲۹آذرماه در استانداری برگزار شد گفت: خدمت به خانواده های شهدا فقط وظیفه مسئولان نیست بلکه افتخاری ارزشمند برای کسب رضایت الهی است.

وی با اظهار خوشحالی از برگزاری دیدار صمیمی با جمعی از فرزندان شاهد گیلان گفت: ما همواره نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا هستیم و از بهترین اوقات من حضور در جمع شما است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا از بهترین فرزندان این مرز و بوم هستند افزود: خانواده های معظم شهدا به خوبی به رسالت خود در قبال نظام اسلامی عمل کرده اند و خالصانه توقعی از مسئولان جزء خدمت هرچه بیشتر به مردم ندارند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با اظهار خوشحالی از اینکه جمع قابل توجهی از فرزندان شهدا در تخصصهای گوناگون دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند اظهار کرد: در کنار فرزندان نخبه گیلان، این جوهره در وجود فرزندان شهدا وجود دارد تا در جهت پیشرفت و توسعه استان و رساندن آن به جایگاه حقیقی اش بکوشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شعار ما می توانیم برگرفته از مضامین اصیل آموزه های معنوی و مدیریتی انقلاب اسلامی ایران است گفت: نیروی انسانی قوی و توانمندیهای های بی نظیر جغرافیایی می تواند در چارچوب سیاستهای دولت تدبیر و امید فرصتی مناسب برای بازسازی استان باشد.

دکتر نجفی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوی‍ژه فرزندان شاهد باید نقش بیشتری در پیشبرد امور استان داشته باشند افزود: استفاده از مشاوره های ارزشمند فرزندان انسانهای بزرگی که همه وجود خود را برای حفظ انقلاب گذاشته اند فرصت بسیار خوب برای خدمت بهتر به مردم است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ارزشهای انقلاب در فرهنگ ایثار و شهادت ریشه دارند، گفت: اگر این ارزشها از انقلاب گرفته شود، چیزی از آن باقی نمی ماند و مدیریت بدون توجه به ارزشهای اسلامی اصالت ندارد.

وی با توصیه به مسئولان برای رسیدگی و توجه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: نخستین دیدار بنده با مدیران دستگاههای اجرایی با کارکنان بنیاد شهید به عنوان خادمان این قشر ارزشمند جامعه حاکی از اهمیت این وظیفه و مسئولیت مهم دارد.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس نیز در این نشست با اشاره به دغدغه های استاندار گیلان برای توجه هرچه بیشتر به خانواده های معظم شهدا افزود: این توجه و تلاش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی به خانواده های شهدا نیز توجه ویژه و عملی دارد گفت: دغدغه های استاندار در توجه به خانواده های شهدا بارقه امیدی در دلشان روشن کرده است.

در این دیدار صمیمی همچنین هر کدام از فرزندان شاهد به بیان نظرات خود در زمینه ی مسائل مختلف جامعه پرداختند./ایسنا

Share