سردار رادان در جمع فرملتده هان نیروانتظامی گیلان :

اخلاق، تعهد شغلی و چابکی از ویژگی‌های پلیس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، اخلاق، تعهد شغلی و چابکی را از ویژگی‌های پلیس دانست و گفت: پلیس مروج فرهنگ و اخلاق دینی و اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان انتظامی گیلان با بیان اینکه رعایت اخلاق در کارها باید نهادینه شود، اظهار کرد: اخلاق خوب می‌تواند کارها را شیرین‌تر کرده و تلاش‌ها را پر ارزش کند.

13920120225623689364683

وی اخلاق، تعهد شغلی و چابکی را از ویژگی‌های پلیس دانست و افزود: پلیس مروج فرهنگ و اخلاق دینی و اسلامی بوده و این روش در جامعه اثرگذار است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به جرای طرح مکنا در ناجا، گفت: باید این طرح به صورت ویژه و با تلاش تمامی فرماندهان و اعضای پلیس اجرایی شده و مردم به نهایت رضایت خود از اخلاق‌مداری پلیس برسند.

رادان با بیان اینکه طرح مکنا یکی از طرح‌های اساسی نیروی انتظامی محسوب می‌شود و در این طرح نیز مانند بخش‌های دیگر شاهد خروجی مطلوبی هستیم، تصریح کرد: استاندارد سازی رفتاری و کیفیت برخورد با مردم ضرورت کارهای پلیس است.

وی خوشایندسازی محیط برای مردم و پرسنل، بررسی فرآیندها، بررسی تعالی رفتار و موضوع مأموریت‌ها را فرآیند طرح مکنا اعلام کرد و گفت: این طرح با پیگیری ویژه در ناجا در حال اجرا است.

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه طرح مکنا از سال ۹۱ در قالب چهار وضعیت در حال اجرا است، گفت: فرآیند سازی و اجرای مأموریت در کلانتری‌ها در طرح مکنا مطرح بوده و این طرح به دقت در حال اجرا است.

رادان با تأکید بر اینکه به دنبال این هستیم که مراجعه کنندگان به کلانتری‌ها، پاسگا‌ه‌ها و مراکز پلیس احساس کنند که کار آنها با کیفیت و سرعت لازم انجام می‌شود، افزود: خوشایند سازی محیط برای پرسنل و مردم به ویژه در کلانتری‌ها در طرح مکنا اجرایی شده است./تسنیم

Share