اختصاص بیش از ۲۰۰۰میلیارد تومان اعتبار برای سه طرح بزرگ گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت در گیلان از تامین اعتبار دو هزار و یکصد میلیارد تومانی برای انجام سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی خبر داد. ˈمحمدعلی نجفیˈ  با اشاره به جلسه مشترک با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای […]

najafi2به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت در گیلان از تامین اعتبار دو هزار و یکصد میلیارد تومانی برای انجام سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی خبر داد.

ˈمحمدعلی نجفیˈ  با اشاره به جلسه مشترک با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در تهران برگزار شد؛ اظهار کرد: این میزان اعتبار در نتیجه تصمیم گیری های انجام شده در این نشست برای تکمیل پروژه راه آهن ، احداث سد شفاورد و تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین تامین می شود.

وی تصمیم گیری برای استفاده از امکانات موجود دولت تدبیر و امید و معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری برای اتمام پروژه های بزرگ استان و بالابردن سهم استان در بودجه ۹۳ را از دیگر اهداف تشکیل جلسه یادشده عنوان کرد .

استاندار گیلان تصمیم گیری برای آغاز آسفالت چهار کیلومتر از ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین که عملیات زیرسازی آن به پایان رسیده از چند روز آینده را از دیگر تصمیمات این نشست مشترک ذکر کرد .

نجفی خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین اتمام سایر پروژه های بزرگ استان در بخش های مختلف از جمله بیمارستان ها ، راه ، سدها، کشاورزی، آب و فاضلاب شهری و روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ایرنا

Share