احمدی نژاد در دادگاه حاضر نشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  جلسه رسیدگی به اتهامات محمود احمدی نژاد به دلیل عدم حضور وی در دادگاه به وقت دیگری موکول شد. قرار بود وی ساعت ۱۰ صبح امروز در دادگاه حاضر شود. بر اساس این گزارش قرار است تا دقایقی دیگر قاضی محسن افتخاری رییس دادگاه کیفری استان تهران پاسخگوی سئوالات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  جلسه رسیدگی به اتهامات محمود احمدی نژاد به دلیل عدم حضور وی در دادگاه به وقت دیگری موکول شد. قرار بود وی ساعت ۱۰ صبح امروز در دادگاه حاضر شود.

بر اساس این گزارش قرار است تا دقایقی دیگر قاضی محسن افتخاری رییس دادگاه کیفری استان تهران پاسخگوی سئوالات خبرنگاران حاضر در مقابل دادگاه کیفری که برای پوشش خبری اخبار جلسه امروز دادگاه رفته بودند، باشد.

این در حالی است که محسن افتخاری، سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران، چند روز پیش با تشریح آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد گفته بود: روز سه شنبه جلسه مقدماتی برای رسیدگی به پرونده رئیس جمهور سابق برگزار خواهد شد و بر اساس قانون این جلسه غیرعلنی خواهد بود.

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران تاکید کرد: جلسه روز ۵ آذر جلسه تحقیقات مقدماتی است و برخی از آن به عنوان محاکمه رئیس جمهور سابق نام می برند. بر اساس قانون پرونده های مربوط به روسای جمهور در دادسرا رسیدگی نشده و مستقیم به دادگاه ارسال می شود.

Share