احمدی نژاد از سید حسن خمینی چه درخواستی کرد !؟ + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  از سویی خبرها حکایت از نقل مکان احمدی نژاد و تیمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده اند این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان است اما با این وجود برخی دیگر این ساختمان را متعلق به نهاد ریاست جمهوری می‌دانند.   همچنین محمود احمدی نژاد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  از سویی خبرها حکایت از نقل مکان احمدی نژاد و تیمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده اند این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان است اما با این وجود برخی دیگر این ساختمان را متعلق به نهاد ریاست جمهوری می‌دانند.

 images
همچنین محمود احمدی نژاد، در آخرین جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پیش از تخلیه ساختمان لادن، مطالبی بیان کرده که خبرنگار جهان به بخشی از آن دست یافته است.
 احمدی نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه هنوز ارتباطش را با مردم حفظ کرده گفته است: خودم شخصا با خیلی‌ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند.
وی می گوید: روحانی برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و این جواب نخواهد داد و مردم هم به زودی خواهند فهمید.
رئیس جمهور سابق در ادامه با کنایه می گوید: حالا دیگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم!
وی افزوده است که هاشمی هنوز از من انتقام نگرفته و برای برخورد با من و دوستانم برنامه دارد.
احمدی‌نژاد به مذاکره با آمریکا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترین موقع برای این کار بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد! هاشمی الان دور برداشته، آن موقع از من می‌ترسید. روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جایی خواهد رساند که مردم به این حرف برسند که اشتباه کرده‌اند که به او رای داده‌اند.
وی اشاره کرده است که دلیل دشمنی این‌ها با من این است که من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولی این‌ها مانده‌اند و نمی‌توانند پولش را تامین کنند!
احمدی نژاد گفت: روحانی زمان انتخابات به من پیام داد که از من حمایت کن و کمک کن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود که من قبول نکردم!
رئیس دولت دهم گفت: لاریجانی‌ها با وجود اینکه من کنار رفته‌ام هنوز دارند علیه من کار می‌کنند.
وی می افزاید: پایگاهمان در بین طبقه محروم هم ضربه خورده که برای ترمیم آن باید تلاش کنیم.
احمدی‌نژاد درباره دانشگاه اش نیز گفته است که مراحل آن در حال انجام است و قطعا راه اندازی خواهد شد.
همچنین در این جلسه تصویب می‌شود که برای پاسخگویی به سیاه‌نمایی درباره عملکرد دولت نهم و دهم، یک سایت اینترنتی راه‌اندازی و عملکرد دولت نهم و دهم به صورت شفاف منتشر شود.
حسینی وزیر اقتصاد دولت سابق، در این جلسه که پس از سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران و اظهارات وی درباره خزانه خالی، برگزار شده بود، مأمور می‌شود که به اظهارات روحانی پاسخ دهد.
به گزارش جهان، آخرین خبرها حکایت از آن دارد که ساختمان لادن اواخر آبان ماه به طور کامل تخلیه شده و به وزارت دادگستری تحویل داده شده است.
Share