احمدی‌پور:پروژه کتابخانه مرکزی رشت با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با تاکید بر توجه به کتابخانه‌ها اظهار کرد: مسئولان و مردم باید برای رسیدن به جامعه آرمانی مطالعه تلاش کنند. وی از تلاش‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان قدردانی کرد و افزود: برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های […]

Ahmadipoorبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با تاکید بر توجه به کتابخانه‌ها اظهار کرد: مسئولان و مردم باید برای رسیدن به جامعه آرمانی مطالعه تلاش کنند.

وی از تلاش‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان قدردانی کرد و افزود: برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی در استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها ضروری است.

احمدی‌پور، خواستار انجام وظایف قانونی شهرداری‌ها نسبت به کتابخانه‌های عمومی گیلان شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت تاکید کرد و گفت: اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: ارتقای شاخص‌های فرهنگی کتابخانه‌های استان از مهم‌ترین دستاوردها بین کتابخانه‌های عمومی در کشور است.

اسماعیل جانعلی‌پور خواستار همراهی و همکاری شهرداری‌ها در اجرای وظایف قانونی خود نسبت به کتابخانه‌های عمومی شد و افزود: حمایت و پیگیری مسئولان اجرایی برای موضوع مذکور حائز اهمیت است.

وی اجرای طرح بزرگ و ملی استقرار ایستگاه‌های مطالعه در ۱۶ نقطه گیلان و کلانشهر رشت را از اقدام‌های موثر برای رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز و نهضت مطالعه مفید در کشور عنوان کرد.

جانعلی‌پور با اشاره به اشراف معاون استاندار گیلان به مسائل کتابخانه‌های عمومی، تصریح کرد: حمایت ویژه استانداری از نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان تاثیرگذار است./فارس

Share