سحرگاه امروز

اجرای حکم اعدام متجاوزین به عنف در رشت + جزییات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حکم اعدام دو متجاوز به عنف سحرگاه امروز در زندان مرکزی شهر رشت به اجرا در آمد.

edamبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان ، آقایان (ی . د) فرزند محمد علی و (م . ح) فرزند اکبر که به اتهام تجاوز به عنف ، به قتل به عنوان حد شرعی محکوم و به دار مجازات آویخته شدند.

اعضای این باند دو نفره در بازجویی ها به ۸ فقره تجاوز به عنف اعتراف کردند . این متجاوزین ، در شب های بارانی و با فعال نمودن قفل کودک خودرو به نحوی که درب خودرو از داخل باز نشود طعمه های خود را از میان زنان و دخترانی که در خیابان منتظر تاکسی بودند انتخاب می نمودند.

با توجه به حساسیت موضوع بازپرس ویژه ای برای پرونده تعیین و تحقیقات گسترده ای در این زمینه برای اثبات جرم انجام شد . متجاوزان ضمن اقرار صحنه های وقوع جرم را به طور کامل بازسازی نمودند.

در ادامه بازپرس پرونده متهمان را با شاکیان روبرو کرده که تمام شاکیان پرونده ، آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان گیلان فرستاده شد و ۲عضو این باند پس از محاکمه و دفاع وکلا از آنان به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضائیه ۲ مرد متجاوز سحرگاه امروز پس از حدود ۲ سال از وقوع اعمال مجرمانه در زندان مرکزی شهر رشت به دار مجازات آویخته شدند.

Share