آیت‌الله امینیان:هنر شورا و شهردار باید خدمت به مردم باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله مختار امینیان در دیدار شهردار جدید و شورای شهر آستانه‌اشرفیه با تأکید بر عمران و آبادانی این شهر مذهبی، اظهار کرد: هنر شورا و شهردار باید خدمت به مردم باشد. نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه به شهردار جدید آستانه‌اشرفیه در رعایت تقوا، افزود: باید با استعانت […]

aminian_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله مختار امینیان در دیدار شهردار جدید و شورای شهر آستانه‌اشرفیه با تأکید بر عمران و آبادانی این شهر مذهبی، اظهار کرد: هنر شورا و شهردار باید خدمت به مردم باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه به شهردار جدید آستانه‌اشرفیه در رعایت تقوا، افزود: باید با استعانت از خداوند و سرلوحه قرار دادن خدمت به مردم راه را برای توسعه و آبادانی شهر و رضایت شهروندان آماده کرد.

رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه نیز در دیدار مذکور حضور معنوی و حمایت‌های حضرت آیت‌الله امینیان را موجب دلگرمی اعضای شورا و شهردار در خدمتگزاری به مردم دانست.

محمد گلباغی گفت: تلاش داریم که در بروز چالش‌ها و مشکلات شهری از رهنمودهای حضرت عالی بهره‌مند شویم.

وی در ادامه گزارشی از اقدام‌های انجام گرفته شورا در حوز‌ه‌های مختلف را ارائه کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف ما این است که خارج از هیاهوی سیاسی گام‌های خوبی برای مردم این شهر برداریم.

شهردار آستانه‌اشرفیه با بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی خود اظهار کرد: امیدوارم در جوار مرقد حضرت سلطان سید جلاالدین اشرف در ارائه خدمت به شهروندان تلاش کنم و شرمنده محبت‌های مردم مذهبی این شهر و عالمان دینی آن نشوم.

علی شفیعی، به تشریح الویت‌های برنامه خود پرداخت و اجرای طرح توسعه حرم، رفع بحران آبگرفتگی و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر، زیباسازی میادین و پارک ساحلی، برون‌رفت از ترافیک شهری و … ارائه داد./فارس

Share