۷ مدال رنگارنگ , دستاورد کاراته کاهای گیلانی از مسابقات قطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر هیئت کاراته گیلان گفت: کاراته‌کاهای گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ دوحه قطر هفت مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند. حبیب یزدانی با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ قطر، اظهار کرد: کاراته‌کاهای گیلانی موفق شدند در این مسابقات هفت مدال طلا، برنز و نقره […]

کاراتهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر هیئت کاراته گیلان گفت: کاراته‌کاهای گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ دوحه قطر هفت مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.
حبیب یزدانی با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ قطر، اظهار کرد: کاراته‌کاهای گیلانی موفق شدند در این مسابقات هفت مدال طلا، برنز و نقره را برای کشورمان بدست آورند.

وی افزود: در کومیته تیمی بزرگسالان حامد زیگساری و سعید حسنی‌پور از گیلان به همراه چهار ورزشکار دیگر از کشورمان مدال طلای این دور از رقابت‌ها را به گردن آویختند.

 

دبیر هیئت کاراته گیلان با اشاره به نتایج کومیته انفرادی گفت: سعید حسنی‌پور در کومیته انفرادی بزرگسالان نقره گرفت.

 

وی با اشاره به مسابقات کومیته تیمی امید، اضافه کرد: عماد مژدهی، آروین باقری و دادیار رهنما از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوش کشورمان به مدال نقره دست یافتند.

 

یزدانی گفت: حامدزیگساری از گیلان در کومیته انفرادی بزرگسالان علی‌رغم شایستگی به مقام سوم دست یافت و مدال برنز را به گردن آویخت.

 

دبیر هیئت کاراته گیلان بیان کرد: در این مسابقات که دارای جایزه ۳۰ هزار یورویی بود به نفرات نخست هزار و ۵۰۰ یورو، به نفرات دوم هزار یورو و به نفرات سوم ۵۰۰ یورو اهدا شد.
یزدانی تصریح کرد:تیم ملی کاراته ایران با ۱۲ کاراته‌کا در مسابقات جایزه بزرگ قطر حضور داشت که پنج کاراته‌کا از گیلان بودند.

 

وی گفت: مسعود رهنما از گیلان به عنوان سرمربی، تیم ملی کاراته ایران را در این دوره از رقابت‌ها همراهی می‌کرد.
دبیر هیئت کاراته گیلان، تصریح کرد: رقابت‌های کاراته جایزه بزرگ قطر در دو بخش کاتا و مبارزه با شرکت کاراته‌کاران ۱۷ کشور در دوحه پایتخت قطر برگزار شد.

 

سه پیروزی حاصل تلاش سلیمی رشت در لیگ جوانه‌ها

 

یزدانی، با اشاره به موفقیت تیم کاراته سلیمی رشت در هفته نخست از دور برگشت لیگ کاراته جوانه، گفت: تیم سلیمی رشت با برتری ۲۸ بر صفر مقابل تیم هیئت کاراته ملارد(ب) پیروز شد و در مسابقه دوم تیم شهید بیطرفان قم را ۱۷ بر ۱۰ شکست داد و در دیدار سوم برابر باشگاه شهید حاج شعبانعلی ۲۶ بر یک به برتری دست یافت.

وی افزود: با این سه پیروزی تیم سلیمی رشت به عنوان تیم نخست از گروه دوم این رقابت‌ها به مرحه بعد صعود کرد./تسنیم

 

Share