۲۰شهید و مجروح؛ آمار دقیق عملیات تروریستی سراوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به حادثه جمعه شب درگیری نیروهای مرزبانی سراوان با اشرار گفت: از مقامات پاکستانی می خواهیم تا نسبت به کنترل جدی و محکم تر مرزهایشان بیش از گذشته اقدام کنند.   وی با اشاره به موافقتنامه امنیتی بین ایران و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به حادثه جمعه شب درگیری نیروهای مرزبانی سراوان با اشرار گفت: از مقامات پاکستانی می خواهیم تا نسبت به کنترل جدی و محکم تر مرزهایشان بیش از گذشته اقدام کنند.

 علی عبدالهی
وی با اشاره به موافقتنامه امنیتی بین ایران و پاکستان، خواستار جدیت بیشتر طرف پاکستانی برای کنترل مرزها در مبارزه با تروریست شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: در این درگیری ۱۴شهید، ۶ مجروح و سه نفر گروگان گرفته شده اند که برای آزادی آنها به شدت و فوریت در حال پیگیری است و فرماندهی مرزبانی ناجا نیز در حال بررسی جدی موضوع هستند.
عبداللهی گفت: استانداری سیستان و بلوچستان تیم ویژه ای را برای بررسی موضوع به منطقه اعزام نموده ودر این خصوص شورای تأمین استان صبح امروزجلسه ویژه ای را برای اتخاذ تصمیمات لازم برگزارکرده است.
وی از رسانه ها خواست که از هرگونه گمانه زنی و انتشار اخبار نادرست اجتناب و اطلاعات دقیق و بیشتر را صرفا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور دریافت کنند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه به نظر می آید عملیات تروریستی سراوان از آن سوی مرزها صورت گرفته است، اظهار داشت: وزارتخانه‌های کشور و امور خارجه مشترکاً در حال پیگیری این موضوع هستند./تسنیم
Share