پیش‌بینی بارش برف در گیلان از روز یکشنبه :

گیلان را آب گرفت !!!+ عکس

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: هفت شهر گیلان در بارندگی روز گذشته این استان دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند.شایان ذکر است کارشناس هواشناسی گیلان از پیش‌بینی بارش برف در این استان از روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : افشین عزیزی عصر امروز در جریان بازدید از وضعیت آبگرفتگی این شهر، اظهار کرد: بارش شدید باران در روز گذشته تعدادی از شهرهای گیلان را دچار آبگرفتگی کرده است.

13920718000174_PhotoAرشت، رضوانشهر، فومن، صومعه‌سرا، شفت، آستارا و لاهیجان را از شهرهایی ذکر کرد و که دچار آبگرفتگی شدند.

این مسئول، با بیان اینکه بر اثر بارندگی شدید روز گذشته گیلان در رضوانشهر ۱۲۰ میلی‌متر باران باریده است، افزود: در برخی شهرها شاهد آبگرفتگی در جاده‌های روستایی هستیم.

وی، با تصریح بر اینکه به تعدادی از پل‌ها در رضوانشهر و فومن خسارت وارد شده است، یادآور شد: با توجه به آمادگی دستگاه‌ها تمام جاده‌های روستایی برای تردد باز است.

عزیزی با اشاره به اینکه از فردا شنبه اقدام‌های اساسی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اکنون آبگرفتگی از بین رفته و از فردا میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.

وی، اقدامات اضطراری را در حال انجام دانست و متذکر شد: پل‌های آسیب‌دیده به صورت موقت در حال مرمت هستند و تردد در برخی از مناطق به سختی انجام می‌شود، اما جاده‌ها باز است.

13920415000686_PhotoAشایان ذکر است کارشناس هواشناسی گیلان از پیش‌بینی بارش برف در این استان از روز یکشنبه خبر داد.

با اشاره به وضعیت هوای گیلان از فردا شنبه، اظهار کرد: هوای گیلان فردا نیمه ابری و از بعدازظهر بارش باران افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هوای گیلان از روز یکشنبه نیز بارانی است، تصریح کرد: از روز یکشنبه هوای گیلان بارانی همراه با بارش برف پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان، وضعیت دریا را نامناسب خواند و خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر روز یکشنبه وضعیت دریا برای صیادان نامناسب می‌شود.

وی درباره بارندگی روز گذشته گیلان، یادآور شد: بر اثر شدت این بارندگی، شهرستان رضوانشهر با ۱۲۰ میلی‌متر بیشترین بارش را داشته است./فارس

DSC013851 DSC013891 DSC014111 DSC014301 DSC014341

Share