مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیران گمرک گیلان

گمرک مهمترین نقش را درتحقق اهداف منطقه آزاد دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در دیدار با ناظر گمرکات گیلان و مدیر گمرک حسن رود، گمرک را دارای مهمترین نقش در تحقق اهداف منطقه آزاد اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در دیدار با ناظر گمرکات گیلان و مدیر گمرک حسن رود، گمرک را دارای مهمترین نقش در تحقق اهداف منطقه آزاد اعلام و اظهار داشت: ما بدنبال تعامل حداکثری در مسیر گسترش همکاریها با سایر نهادها هستیم و براین اساس تسریع در اجرای مصوبه کالای همراه مسافر یکی از مهمترین اولویت های کاری ما می باشد.Jalas-Mr-masror-@-modir-kole-gomrok-1392.08.09

وی افزود: امیدواریم با استقرار گمرک در محدوده منطقه، شاهد ورود کالا از سوی تجار و رونق مجتمع های تجاری منطقه آزاد انزلی باشیم.

 مسرور پتانسیل گردشگری منطقه را در زمینه جذب سرمایه گذار بی نظیر اعلام کرد و گفت: برطرف نمودن مشکلات فعالان اقتصادی منطقه تا رسیدن به نتیجه مطلوب و رفع مشکلات زیرساختی دو اولویت کاری منطقه به منظور قرار گرفتن در مسیر پیشرفت می باشد.

 مدیرعامل منطقه آزاد انزلی تسهیل فرآیندهای کسب و کار را یکی از مهمترین برنامه ها برای جذب سرمایه گذار اعلام و اظهار امیدواری کرد که باهمکاری دو سویه زمینه افزایش جذب کالاهای تجاری و درآمدهای منطقه فراهم شود.

 پرویز تقوی ناظر گمرکات گیلان نیز در این نشست رویکرد گمرک را حمایت از تقویت صادرات اعلام و افزود: باتوجه به مزایای قانونی و موقعیت ویژه ترانزیتی-تجاری، منطقه آزاد انزلی مرکز و پایگاه اصلی صادرات استان گیلان می باشد.

وی با بیان اینکه همکاری دوجانبه باعث افزایش حجم مبادلات تجاری می شود، در خصوص روند اجرای مصوبه کالای همراه مسافر در این منطقه گفت: هم اکنون با استقرار گمرک در یکی از مجتمع های تجاری، شاهد استقبال بازرگانان برای انتقال کالا به این منطقه هستیم.

 تقوی بر نقش و جایگاه ویژه منطقه در تجارت استان تأکید نمود و افزود: تحقق اهداف منطقه برای گمرک بسیار مهم است.

 قاسمی مدیر گمرک حسن رود منطقه آزاد در این نشست حضور گمرک و زیرساختهای منطقه را برای جذب سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت اعلام و اظهار امیدواری نمود: با تحویل شهرک صنعتی انزلی به منطقه آزاد، گمرک در مبادی ورودی و خروجی آن مستقر شده و تمامی خدمات قابل ارائه از سوی گمرک به تولیدکنندگان و صنایع حاضر در شهرک ارائه می شود.

Share