رئیس پلیس آگاهی گیلان:

گروگانگیران پیرمرد ۶۳ ساله در رشت دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد فلاح‌کریمی اظهار کرد: ساعت سه بعدازظهر روز گذشته مطلع شدیم که داماد سابق یک خانواده متمول در شهر رشت پس از جدایی از همسرش با همکاری دو نفر از دوستان خود اقدام به گروگان‌گیری پدر زن سابق خود کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد فلاح‌کریمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت، اظهار کرد: ساعت سه بعدازظهر روز گذشته مطلع شدیم که داماد سابق یک خانواده متمول در شهر رشت پس از جدایی از همسرش با همکاری دو نفر از دوستان خود اقدام به گروگان‌گیری پدر زن سابق خود کرده است.324361_PhotoA

وی ادامه داد: در این راستا با اعزام ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر و پس از سه ساعت تلاش موفق به دستگیری گروگانگیرها و نجات پیرمرد ۶۳ ساله شدیم.

این مسئول ادامه داد: همسر سابق این گروگانگیر پس از دادن تقاضای طلاق مهریه خود را به اجرا گذاشته بود و این فرد به لحاظ قانونی از کشور ممنوع‌الخروج شده بود.

فلاح‌کر‌یمی تصریح کرد: فرد گروگانگیر به همراه همدستانش تقاضای دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را از پدر زن سابق خود داشتند.

وی افزود: افراد گروگانگیر برای رسیدن به خواسته خود این مرد ۶۳ ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ناحیه دست و پا مصدوم کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه حال عمومی این مرد ۶۳ ساله در حال بهبود است، خاطرنشان کرد: گروگانگیران برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

Share