کشف ۱۴ سکه عتیقه و ۴۱ تراول چک تقلبی در رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۴ سکه عتیقه به همراه ۴۱ قطعه تراول چک پانصد هزار ریالی جعلی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار علی رمضانی  گفت: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهر منجیل در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید که از مسیر قزوین به صومعه […]

80882394-5086157به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۴ سکه عتیقه به همراه ۴۱ قطعه تراول چک پانصد هزار ریالی جعلی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار علی رمضانی  گفت: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهر منجیل در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید که از مسیر قزوین به صومعه سرا در حرکت بود، مشکوک و از داخل خودرو تعداد ۱۴ سکه عتیقه به همراه ۴۱ قطعه تراول چک پانصد هزار ریالی جعلی و مقدار ۱۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی هویت متهمان دستگیر شده را ۴۴ ساله به هویت معلوم اهل و ساکن قزوین ومتهم دیگر ۳۳ ساله اهل و ساکن صومعه سرا اعلام و تصریح کرد: بررسی های پلیس در خصوص قدمت تاریخی سکه های کشف شده با همکاری کارشناسان سازمان میراث فرهنگی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ رمضانی گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و مراتب تحت بررسی است.

 وی همچنین از کشف مقدار ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر دادو اظهار کرد: عوامل ایست بازرسی این شهرستان روز گذشته در حین کنترل خودروهای عبوری متوجه شخصی به هویت معلوم ۳۴ ساله اهل و ساکن شیراز که به صورت پیاده در حال عبور از مسیر جنوب به شمال در پارک بود، مشکوک و در بازرسی از ساک همراه وی مقدار ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

 رمضانی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از این شخص مشخص شد که نامبرده با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از مبدا شیراز قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان رشت را داشته، که نرسیده به ایست و بازرسی به همراه مواد مخدر از خودروی مذکور پیاده تا در نهایت با پیوستن به خودروی فوق بعد از ایستگاه ادامه مسیر نماید که این ترفند با هوشیاری پلیس بر ملاء شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اینکه خودروی ۲۰۶ به همراه راننده به هویت معلوم اهل و ساکن شیراز ۴۳ ساله توقیف شد، گفت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند./ایسنا

 

Share