هر چه سنگه زیر پای لنگه

وقتی دولت کارگران را دور میزند/کارگران طلبکار دولت ، ۱۲۴ میلیارد بدهکار دولت شدند !!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مساله از اینجا شروع می‌شود که کارگران یک کارخانه در سال چند ماه کار می‌کنند وچند ماه بیکار هستند، آن‌ها تا زمان بازنشستگی متوجه اشکالی که در بیمه‌شان وجود داشت، نشدند و در حال حاضر آن‌ها ۱۲۴ میلیارد به دولت بدهکارند که پرداخت آن از توان این کارگران خارج است.

به گزارش پایگاه اطلاع زسانی دیارمیرزا در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی که با حضور نمایندگان دزفول و شوشتر و مدیرعامل تامین اجتماعی و رئیس بانک کشاورزی و همچنین استاندار خوزستان برگزار شد، موضوع بدهی ۱۲۴ میلیارد تومانی کارگران کارخانجات «نی‌بر» به بیمه تامین اجتماعی بررسی شد.

IMAGE635203153830188693

عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول که در این جلسه شرکت کرده بود توضیح داد: حدود هشت سال است که مساله بازنشستگی کارگران کارخانجات «نی بر» با اشکال مواجه است.

وی گفت: مساله از اینجا شروع می‌شود که کارگران کارخانجات «نی بر» در سال چند ماه کار می‌کنند وچند ماه بیکار هستند، آن‌ها تا زمان بازنشستگی متوجه اشکالی که در بیمه‌شان وجود داشت، نشدند و در حال حاضر مابه‌التفاوتی که در سنوات آن‌ها وجود دارد ۱۲۴ میلیارد است که پرداخت آن از توان این کارگران خارج است.
او ادامه داد: استان‌های ایلام و خوزستان استان‌هایی هستند که درگیر این مشکل هستند، به همین دلیل هم نمایندگان دزفول و شوشتر نیز در جلسات کمیسیون اجتماعی شرکت می‌کنند، همچنین تعدادی از کارگران نیز در این جلسات حضور دارند.

پاپی‌زاده با بیان این که حل مشکل کارگران کارخانجات «نی بر» در کمیسیون اجتماعی به جمع‌بندی نرسید تاکید کرد: قرار است جلسه دیگری برگزار شود روز سه‌شنبه به جمع‌بندی برسیم.

نماینده مردم دزفول افزود: این مشکل یک مشکل بزرگ است و وجهه ملی پیدا می‌کند اگر حل نشود شاید مجبور شویم آن را وارد صحن علنی مجلس کنیم تا همه نمایندگان درباره آن تصمیم بگیرند.

Share