کاراته کاهای گیلانی در مسابقات جهانی اسپانیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر هیئت کاراته گیلان گفت: ۵ کاراته‌کای ملی‌پوش دختر و پسر گیلانی در مسابقات جهانی کاراته در اسپانیا به مصاف حریفان می‌روند. حبیب یزدانی ، اظهار کرد: تیم ملی کاراته کشورمان در گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به منظور شرکت در مسابقات جهانی کاراته عازم اسپانیا شد. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر هیئت کاراته گیلان گفت: ۵ کاراته‌کای ملی‌139207030821391641231093پوش دختر و پسر گیلانی در مسابقات جهانی کاراته در اسپانیا به مصاف حریفان می‌روند.
حبیب یزدانی ، اظهار کرد: تیم ملی کاراته کشورمان در گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به منظور شرکت در مسابقات جهانی کاراته عازم اسپانیا شد.

وی افزود: پنج ملی پوش گیلانی نیز به همراه تیم‌های ملی در این رقابت‌ها حضور دارند و در روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان‌ماه به میزبانی شهرگوادالاخار به مصاف حریفان می‌روند.

دبیر هیئت کاراته گیلان، گفت: در رده سنی امید پسران در وزن  منهای ۷۸ کیلوگرم  آروین باقری، در  رده سنی امید دختران در وزن منهای ۵۳ کیلو گرم مهتاب اسماعیلی و رده سنی جوانان وزن منهای ۶۱ کیلو گرم دانیال زحمتکش از گیلان حضور دارند.

یزدانی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم آویشن باقری و در وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم فاطمه پروانه برای دیدار با رقیبانشان روی تاتامی می‌روند.

وی تصریح کرد: سرمربیگری تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران را مازیار فریدخمامی از گیلان و دختران را فرحناز ارباب بر عهده دارند.

دبیر هیئت کاراته گیلان تصریح کرد: در هشتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان نمایندگان ۹۲ کشور جهان در سالن اسپرت‌هال شهر گوادالاخارا اسپانیا به رقابت می‌پردازند./تسنیم

Share