چگونه ظریف عملیات روانی صهیونیست‌ها را خنثی کرد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شرایطی که رسانه های رژیم اسرائیل سعی داشته اند همسو با نخست وزیر خود، اقدام به فضاسازی منفی علیه مذاکرات هسته ای کرده و به جو گفت و گوها آسیب برسانند، وزیر خارجه ایران توانسته در یک اقدام دیپلماتیک مهم، ضمن انجام مصاحبه های متعدد با رسانه های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شرایطی که رسانه های رژیم اسرائیل سعی داشته اند همسو با نخست وزیر zarefخود، اقدام به فضاسازی منفی علیه مذاکرات هسته ای کرده و به جو گفت و گوها آسیب برسانند، وزیر خارجه ایران توانسته در یک اقدام دیپلماتیک مهم، ضمن انجام مصاحبه های متعدد با رسانه های معتبر بین المللی، این اقدام صهیونیست ها را خنثی کند.
دکتر ظریف که به اهمیت کار با رسانه ها و تعامل با افکار عمومی داخلی و خارجی در کنار اصلی خود واقف است بر خلاف نوبت اول مذاکرات زنو که به دلیل کمردرد شدید چندین مصاحبه اختصاصی خود با رسانه های مهم دنیا را لغو کرده بود در این نوبت و طی بعداز ظهر روز پنجشنبه و ظهر روز جمعه از ٧صبح نزدیک به بیست مصاحبه با رسانه های مهم داخلی و خارجی انجام داد.

مهمترین رسانه های خارجی که از ساعت ١۴.٣٠ روز پنجشنبه تا ساعت ١٠ صبح روز جمعه موفق به انجام مصاحبه با ظریف شده اند شامل سی ان ان، ای بی سی ، بلومبرگ، خبرگزاری کیودو ژاپن، تلویزیون ان اج کی، روزنامه یومیوری، روزنامه گاردین ، پژوهشگر مرکز ویلسون، پژوهشگر مرکز نیاک، روزنامه کریستین ساینس مونیتور، تلویزیون سوییس، رادیو سراسری ایرلند و … بودند.

با این تحرک گسترده ای رسانه ای ظریف به جرات می توان گفت فضای رسانه ای در رسانه های مطرح جهان در ٢۴ ساعت گذشته در دست کشورمان بوده است.

این در حالی است که بسیاری از ناظران و فعالان و تحلیلگران سیاسی معتقدند رژیم صهیونیستی و برخی از اقلیت های سیاسی در برخی کشورها از چند روز قبل به دنبال فضاسازی منفی در خصوص گفتگوها و ١+۵ بوده اند و تا کنون به دست گرفتن فضای رسانه ای از سوی ایران موفق نبوده اند.

به گفته منابع آگاه، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» قصد داشته با انتشار مصاحبه های جعلی، اطلاعات ناقص و غلط در اختیار مخاطبان خود و افکار عمومی بین المللی قرار دهد؛ اما وزیر خارجه ایران توانسته با انجام مصاحبه های متعدد، این گونه تلاش ها را خنثی نماید. /تابناک

 

Share