پیش بازی مس – داماش: باروحیه ها در حوالی کویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دو نتیجه درخشان درمسابقه آخر دو تیم را با بهترین شرایط به مصاف هم می فرستد . مس به دنبال فرار از انتهای جدول است و داماش می خواهند جایگاهش را تک رقمی نگه دارد داماش پرگل ترین و دلچسب ترین پیروزی داماش در چند فصل اخیر هفته پیش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دو نتیجه درخشان درمسابقه آخر دو تیم را با بهترین شرایط به مصاف هم می فرستد . مس به دنبال فرار از انتهای جدول است و داماش می خواهند جایگاهش را تک رقمی نگه دارد

داماش
پرگل ترین و دلچسب ترین پیروزی داماش در چند فصل اخیر هفته پیش و در برابر ذوب آهنی که نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشد اتفاق افتاد. پس از ۲ باخت آن هم رد ۳بازی و صحبت های عابدینی مبنی بر بار سفر بستن از داماش و صحبت های بازیکنان داماش در مورد مسائل مختلف، داماش بدجوری در حاشیه ها غوطه ور بود که این باخت توانست حاشیه ها را برای آنها جمع کند و به نوعی آنها را دوباره در جدول بالا بکشد. یکی از نکات مهم در داماش پا به سن گذاشتن بعضی از بازیکنان اصلی این تیم است بازیکنانی که اگرچه جزء مهره های اصلی محسوب می شوند اما باید قبول کرد که دوران بازی شان  به عنوان بازیکنی که بتواند ۹۰ دقیقه در ترکیب ثابت داماش بمانند به سر رسیده است. تنها کسی که می تواند دست به این خانه تکانی بزند بدون شک کسی از جنس همان بازیکنان است و آن کسی جز افشین ناظمی نیست.

قدبلند و سرعتی ها علیه مدافع خارجی
مسعود حسن زاده پس از جدایی جهانبخش توانسته تا حدود زیادی جای او را در خط حمله داماش پرکند. مهاجم قد بلندی که خیلی از هواداران داماش را به یاد محمد غلامی که روزهای اوجش در داماش بود می اندازد. مهاجمی که همان خصوصیت ها را دارد و توانسته خلاء وجود مهاجم را پس از جدایی مهره های تاثیر گذار داماش به خوبی پر کند. به جز او ، سیف الهی و سعید قدمی را باید در این فصل از پدیده های داماش دانست. سیف الهی که در پرسپولیس چند سال نیمکت نشین بود و سعید قدمی که جدیدا از مصدومیت رهایی یافته،تقریبا توانسته اند خیال ناظمی را از جناحین راحت کند .آنها فردا مقابل دفاعی قرار می گیرند که یان فایف استرالیایی آن را هدایت می کند.

مس
یکی از خصوصیات تیم های انتهای جدول بازی های انتحاری آنها است. پس از اردویی که مسی ها در کرج برگزار کردند توانستند تا حدود زیادی با هم هماهنگ شوند. شاگردان مظلومی در بازی برابر با استقلال دست به کار بزرگی زدند و توانستند در آزادی از استقلال یک امتیاز بگیرند و اگر آن پنالتی را رحمتی مهار نمی کرد می توانستند برنده بازی باشند. پس از آخرین هفته فصل گذشته لیگ که مسی ها توانسته بودند در برابر صبا با یک گل به برتری برسند در ۱۴ هفته از لیگ نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند و با ۸ تساوی پیاپی رکوردار تساوی در لیگ نیز هستند.

 

333790hp2
مظلومی که سومین مربی مسی ها محسوب می شود با نتیجه ای که شاگردانش در برابر استقلال گرفتند به آینده امیدوار شده تا با برد در برابر داماش بتواند در نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را جبران کنند.

شجاعی جانشینی برای ادینهو
پس از بازگشت دوباره ادینهو به مس این تیم نتوانسته آن تیمی شود که ادینهو قبل از رفتن به کشورهای خلیج فارس در آن بازی می کرد شود. او فصل پیش که در امارت بود در ۲۰ بازی ۱۰ گل زده بود و در فصل قبل ترش که در مس بود در ۳۳ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده بود اما در این فصل با وجود ۱۲ بازی که برای مس انجام داده فقط ۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده.اما در روزهایی که ادینهو آماده نیست کم کم شجاعی خود را به مرز آمادگی رسانده است … مثل پارسال .

نوستالوژی
دو تیم تا کنون ۸ بار با هم دیدار کرده اند و در دیدار های مستقیم در لیگ داماش تا کنون نتوانسته مس را ببرد و ۴ بازی با تساوی به پایان رسیده و ۴ بازی دیگر نیز به سود مس رقم خورده است. بازی فصل پیش دو تیم در کرمان با نتیجه ۱ بر صفر به سود مس به پایان رسید و بازی برگشت نیز همین نتیجه در رشت برای دو تیم رقم خورد. از بازیکنانی که در دیدارهای گذشته در برابر هم گلزنی کرده اند.

332484hp2

Share