پیشنهاد “چند تیم لیگ برتری” به آندرانیک تیموریان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرژیک تیموریان می‌گوید برادرش با پیشنهاد چند تیم بالانشین لیگ برتری روبه‌رو شده است. سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آندرانیک گفت: بعد از صحبت‌های آندو و احتمال جدایی‌اش از استقلال، چند باشگاه صدر جدولی خواهان جذب او شده‌اند. او همچنین از جلسه میان برادرش و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرژیک تیموریان می‌گوید برادرش با پیشنهاد چآندرانیک-تیموریانند تیم بالانشین لیگ برتری روبه‌رو شده است.

سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آندرانیک گفت: بعد از صحبت‌های آندو و احتمال جدایی‌اش از استقلال، چند باشگاه صدر جدولی خواهان جذب او شده‌اند.
او همچنین از جلسه میان برادرش و مسئولان باشگاه استقلال خبر داد و افزود: روز گذشته از طرف باشگاه استقلال تماسی با ما گرفته شد و روز یکشنبه جلسه‌ای میان ما و مسئولان باشگاه استقلال درباره قضیه آندرانیک و مطالباتش برگزار می‌شود. بعد از این جلسه تصمیم برای ماندن یا رفتن آندو از استقلال گرفته می‌شود.
آندرانیک تیموریان هافبک میانی استقلال و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی‌اش از استقلال، چند روزی است در تمرین استقلال شرکت نمی‌کند و این درحالیست که به گفته سرژیک برادرش با پیشنهادهایی از قطر و کره روبه‌رو شده است.

 

Share