پورشعبان شهردار انزلی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان به عنوان شهردار انزلی منصوب و معارفه شد.  مراسم معارفه رسمی و ابلاغ حکم استاندار گیلان برای رضا پورشعبان شصتمین شهردار انزلی پیش‌از ظهر امروز در شهرداری انزلی برگزار شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان در مراسم ابلاغ حکم شهردار جدید انزلی با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان به عنوان شهردار انزلی منص139208251142128851550033وب و معارفه شد.

 مراسم معارفه رسمی و ابلاغ حکم استاندار گیلان برای رضا پورشعبان شصتمین شهردار انزلی پیش‌از ظهر امروز در شهرداری انزلی برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان در مراسم ابلاغ حکم شهردار جدید انزلی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های انزلی برای توسعه پایدار این شهرستان استفاده کرد، اظهار کرد: شهرداری با مشارکت بخش خصوصی برای توسعه انزلی تلاش کند.

فرهاد کرمی، گردشگری را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های انزلی دانست و افزود: حمل و نقل جاده‌ای، گمرک، منطقه آزاد، بنادر و دریانوردی و صیادی از دیگر ظرفیت‌های این شهر ساحلی و توریستی است.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی در مسیر توسعه انزلی، گفت: شورای اسلامی و شهردار جدید با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان، سند توسعه شهری انزلی را تهیه و اجرایی کنند.

شهردار جدید انزلی نیز در این مراسم با بیان اینکه در ۹۰روز آینده برنامه چهارساله توسعه انزلی تهیه، تدوین و به شورای اسلامی انزلی تقدیم می‌شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با کمک مردم و همدلی مسئولان صنعت گردشگری را در انزلی توسعه دهیم.

رضا پورشعبان با بیان اینکه افزایش درآمدهای پایدار شهرداری از اولویت‌های توسعه انزلی است، افزود: مبلمان شهری انزلی باید مناسب‌سازی شود.

وی با بیان اینکه باید بستری فراهم شود که مردم در توسعه شهری و در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها نقش و مشارکت داشته باشند، افزود: تهیه طرح جامع و تفضیلی را برای جانمایی و اجرای صحیح طرح ها ضروری است./تسنیم

Share