وقتی نماینده رهبری رفت آخر صف غذا

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از جهان، آن چه خواهید خواند، خاطره ای است زیبا از یکی از رزمندگان لشگر۱۴ امام حسین(ع) درباره حضور مقام معظم رهبری در جبهه های جنگ: یکی از روزهایی که در پادگان ۱۵ خرداد در اصفهان حضور داشتم، آیت الله خامنه ای آمدند برای بازذید از نیروها. ایشان در آن […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از جهان، آن چه خواهید خواند، خاطره ای است زیبا از یکی از رزمندگان لشگر۱۴ امام حسین(ع) درباره حضور مقام معظم رهبری در جبهه های جنگ:

یکی از روزهایی که در پادگان ۱۵ خرداد در اصفهان حضور داشتم، آیت الله خامنه ای آمدند برای بازذید از نیروها. ایشان در آن زمان، نماینده امام در شورای عالی دفاع بودند. لباس نظامی تنشان بود و بدون هیچ تشریفاتی داخل پادگان شدند.

جلو رفتم و عرض کردم:” حاج آقا! نماز خوندید؟” فرمودند:”بله”عرض کردم:” الان وقت نهاره و ما هم داریم می ریم غذا خوری.  تشریف بیاورید در خدمتتان باشیم.”

ایشان با من آمدند به غذاخوری. از طرف دیگر، مسئولان پادگان که سفره ای جداگانه و مفصل برای ایشان در قسمت فرماندهی آماده کرده بودند، آمدند سراغشان که تشریف بیاورید فلان جا، سفره آماده است. آقای خامنه ای گفتند:”خیر. من همین جا چند لقمه ای می خورم”.

آقایان هرچه اصرار کردند، ایشان نپذیرفتند و رفتند یک بشقاب برداشتند و آمدند انتهای صف طولانی غذا و پشت سر من که آخرین نفر بودم ایستادند و بعد از انتظار فراوان، غذا دریافت کردند و کنار ما نشستند و نهار خوردند. این خاطره در ذهن پاسداران جوان اصفهانی برای همیشه حک شد.

Share