وزیر پیشنهادی دولت روحانی متهم پرونده بیمه ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ابهامات مطرح شده در خصوص عملکرد صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: طبق بررسی ها و اطلاعاتی که به دست آورده ایم این فرد یکی از متهمان تحت تعقیب مفاسد اقتصادی در موضوع پرونده بیمه ایران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ابهامات مطرح شده در خصوص عملکرد صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: طبق بررسی ها و اطلاعاتی که به دست آورده ایم این فرد یکی از متهمان تحت تعقیب مفاسد اقتصادی در موضوع پرونده بیمه ایران است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد صالحی امیری در فتنه و ارتباطات وی با فرزندان هاشمی گفت: به نظر نمی رسد که آقای روحانی و معاونین وی از پرونده های این افراد بی اطلاع باشند و  این که چرا چنین وزیرانی به مجلس معرفی می شوند جای سوال است.

نماینده مردم مشهد در ادامه با اشاره به جلسه خصوصی برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان با صالحی امیری گفت: در این جلسه صالحی امیری توضیحات قانع کننده ای در خصوص عملکرد خود نتوانست ارایه کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین خاطرنشان کرد: جایگاه مهم ورزش در حال تبدیل شدن به یک باشگاه سیاسی و رانت اقتصادی است و اگر فردی با این روحیه و سابقه به صدارت برسد به ورزش و جوانان آسیب می رسد و این وزارتخانه دچار بحران خواهد شد.

قدوسی تصریح کرد: مجلس و نمایندگان با حساسیت کامل صلاحیت وزیران پیشنهادی را بررسی خواهند کرد و از فضای کلی مجلس این طور به نظر می رسد که از سه وزیر پیشنهادی دو نفر دارای ابهاماتی در پرونده خود هستند که باید این موضوع بررسی شود.

وی در پایان گفت:  بهتر بود روحانی افرادی را معرفی می کرد که منطبق با شعارهایش از قبیل پاک دستی و پرهیز از افراطی گری باشند.

منبع: مهر
Share