ورزشگاه‌های فوتبال رشت آسیایی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نتیجه بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو ورزشگاه شهید دکترعضدی و سردارجنگل مثبت بوده و منجر به آن شده است که رتبه دو ورزشگاه ذکر شده به “A” آسیا ارتقا یابد. با کسب این رتبه، در صورت راهیابی هرکدام از تیم‌های فوتبال استان گیلان به لیگ آسیا، این تیم‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نتیجه بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو ورزشگاه شهید دکترعضدی و سردارجنگل مثبت بوده و منجر به آن شده است که رتبه دو ورزشگاه ذکر شده به “A” آسیا ارتقا یابد.

ورزشگاه شهید عضدی رشت

با کسب این رتبه، در صورت راهیابی هرکدام از تیم‌های فوتبال استان گیلان به لیگ آسیا، این تیم‌ها می‌توانند در این دو ورزشگاه میزبان حریفانشان باشند.

همچنین در صورت میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا از آنجا که دو ورزشگاه شهید عضدی و سردارجنگل درجه “A” آسیا را کسب کرده‌اند، می‌توانند میزبانی کمپ تیم‌های شرکت‌کننده را برعهده بگیرند.

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال پیام تبریکی به قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان این اتفاق را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: باتوجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ارتقاء ورزشگاه‌های عضدی و سردار جنگل رشت به A و تحقق الزامات خواسته شده در آن استادیوم‌ها و با عنایت به رضایت ریاست فدراسیون فوتبال از فعالیت‌های انجام شده، از زحمات شبانه‌روزی جنابعالی و پرسنل ذیربط که سهم عمده ‌ در برآورده شدن این امر مهم را داشته اند، تشکر می‌نماییم.

Share