بخاطر حمایت از روحانی، کتک خورد اما؛

نه استاندار شد نه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی حق شناس که پیشتر پیش بینی می شد یکی از گزینه های اصلی مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی کشور باشد دستش از این عنوان کوتاه ماند و همچنان مشاور ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  قبل از انتخاب دکتر نجفی به عنوان استاندار گیلان، هادی حق شناس یکی از گزینه های محتمل اصلاح طلبان برای سکنی گرفتن در طبقه هفتم ساختمان سفید خیابان معلم رشت بود اما وی در بحبوهه این انتخاب بخاطر بوجود آمدن اجماع در طیف اصلاح طلبان در میانه های راه از کسب این عنوان انصراف داد.

پس از این ناامیدی دیری نپایید که شایعه شد حق شناس که سابقه معاونت اداره کل بنادر و دریانوردی استانهای مازندران و گیلان و خوزستان، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و عضو غیر موظف هیئت مدیره کشتی سازی خلیج فارس به مدت چهار سال تا پایان سال ۱۳۹۰ را بر عهده داشت به زودی با یک حمایت حداقلی از سوی مجمع نمایندگان استان و یا حتی معاون گیلانی رییس جمهور صاحب صندلی مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی خواهد شد اما روز گذشته با انتصاب سعید نژاد به این سمت، دست حق شناس از این عنوان هم کوتاه ماند.

حق شناس که از اتفاق پیش آمده کمی دلسرد بود به خبرنگار خزرآنلاین گفت: چندین گزینه برای این سمت مطرح بودند که در نهایت با نظر وزیر یکی انتخاب شد.

وی افزود: برای تصدی سمتهای در حد استاندار و معاونت وزیر یک سری لابی های لازم است، خود شخص ذی نفوذ هم که نمی تواند ادعای داشته باشد این اطرافیان هستند که باید مسیر را هموار کنند.

حق شناس که مدرس دانشگاه نیز هست گفت: در حال حاضر همچنان مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هستم مگر اینکه مدیرعامل جدید نظر دیگری داشته باشد.

گفتنی است حق شناس نماینده ادوار مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در دوره انتخابات ریاست جمهوری بخاطر حمایت علنی از دکتر روحانی مورد ضرب و شتم عده ای ناشناس قرار گرفت و علاوه بر برداشتن جراحت زیاد، خودروی وی نیز خسارت مالی فراوانی برداشت.

Share