نماینده فومن: احتمال دارد بعضی از وزرای پیشنهادی رأی نیاورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری امروز با اشاره به رسیدگی به وضعیت سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس، اظهار کرد: نمایندگان امروز وضعیت وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کنند و جلسه بررسی وزرا به صورت مستقیم از شبکه خبر پخش می‌شود. وی پخش مستقیم بررسی وزرای پیشنهادی از رسانه‌ ملی را نشان‌دهنده رشد و بلوغ سیاسی […]

22711_origبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری امروز با اشاره به رسیدگی به وضعیت سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس، اظهار کرد: نمایندگان امروز وضعیت وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کنند و جلسه بررسی وزرا به صورت مستقیم از شبکه خبر پخش می‌شود.

وی پخش مستقیم بررسی وزرای پیشنهادی از رسانه‌ ملی را نشان‌دهنده رشد و بلوغ سیاسی مردم ایران عنوان کرد و افزود: با توجه به وجود ناآرامی‌ها در منطقه، مردم ایران لیاقت دارند در جریان محرمانه‌ترین موضوع‌ها باشند.

عاشوری، رئیس جمهوری را منتخب مردم دانست و تصریح کرد: حسن روحانی حق دارد افراد منتخب خود را برای وزارت به مجلس معرفی کند و نمایندگان تصمیم می‌گیرند به چه افرادی رأی اعتماد دهند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در اختلاف بین دولت و مجلس حرف آخر را می‌زنند، خاطرنشان کرد: رئیس دولت در ۹۰ درصد کشورها حرف آخر را می‌زند و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این موضوع به مجلس تفویض شده است.

وی به وزرای پیشنهادی مجلس از طرف رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: احتمال دارد بعضی از وزرای پیشنهادی رأی نیاورند.

عاشوری با اشاره به اینکه رأی اعتماد ندادن به وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری به معنای مخالفت با دولت نیست، بیان کرد: تأیید وزرا حق قانونی مجلس است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس به تشکیل کابینه روحانی اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری رأی دادند و تنها سه وزارتخانه باقی مانده است.

وی درباره وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: به نظر بنده نمایندگان مجلس به گزینه‌های پیشنهادی آموزش و پرورش و وزارت علوم نظر مساعد دارند اما نسبت به گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان اقبال خوبی نشان نمی‌دهند.

به گفته نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، نمایندگان امروز وضعیت وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کنند و رأی‌گیری نهایی در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه انجام می‌شود./فارس

Share