نماینده رشت: پخش شبنامه علیه وزیر پیشنهادی اقدامی غیرشرعی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مذموم دانستن پخش شبنامه در مجلس علیه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، این اقدام را غیرشرعی و ظالمانه توصیف کرد و گفت که پیش از این هم این اتفاق در مورد سلطانی‌فر تکرار شده بود. غلامعلی جعفرزاده گفت: فکر می‌کنم مجلس […]

1جعفرزادهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مذموم دانستن پخش شبنامه در مجلس علیه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، این اقدام را غیرشرعی و ظالمانه توصیف کرد و گفت که پیش از این هم این اتفاق در مورد سلطانی‌فر تکرار شده بود.

غلامعلی جعفرزاده گفت: فکر می‌کنم مجلس به ادبیات آقای روحانی پاسخ مثبت خواهد داد و هر سه وزیر از مجلس رای اعتماد می‌گیرند. البته احتمال دارد میزان آرای مثبت آقای صالحی امیری به دلیل ایجاد فضای منفی و تولید شبنامه‌ها قدری تحت‌الشعاع قرار گیرد.

نماینده مردم در رشت در مجلس در این باره یادآور شد: مطلبی که به صورت تایپی صبح امروز در مجلس منتشر شده بخش اعظمش در مورد آقای صالحی امیری است و به نحوی به رویت نمایندگان رسیده است. من فکر می‌کنم باید کنترل و نظارت بیشتری در این باره وجود داشته باشد و افراد نسبت به رعایت تقوا نیز توجه بیشتری داشته باشند.

وی درباره جلسه پیشین رای اعتماد مجلس برای کابینه دولت یازدهم نیز خاطرنشان کرد: در آن زمان بی‌انصافی بسیار شدیدی به آقای سلطانی‌فر شد و در دقایق آخر مطالبی علیه ایشان پخش شد که امکان دفاع را از ایشان گرفت. این بار تقریبا این کار که شرعی و خداپسندانه نیست دارد تکرار می‌شود.

جعفرزاده اضافه کرد: به اعتقاد من این کار ظالمانه است زیرا مخالفین می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند را پشت تریبون مطرح کنند تا وزیر هم فرصت دفاع داشته باشد در حالیکه وقتی کاغذی پخش می‌شود ذهن‌ها خراب می‌شود و ممکن است رای دیگری داده شود و فرصت دفاع برای وزرا وجود نداشته باشد./ایسنا

Share