نماینده آستانه اشرفیه: نباید فرصت ها را به تهدید تبدیل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده آستانه اشرفیه، سطح کیفی خدمات حمایتی افراد تحت پوشش کمیته امداد را مطلوب خواند و تصریح کرد: تعامل خوبی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و جامعه پزشکی استان شکل گرفته است که امیدوار هستیم این روابط و نشست ها با تاثیرات عاطفی خود همچنان ادامه داشته باشد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده آستانه اشرفیه، سطح کیفی خدمات حمایتی افراد تحت پوشش کمیته امداد را مطلوب خواند و تصریح کرد: تعامل خوبی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و جامعه پزشکی استان شکل گرفته است که امیدوار هستیم این روابط و نشست ها با تاثیرات عاطفی خود همچنان ادامه داشته باشد.ghorbani

 محمدحسین قربانی در حاشیه همایش تجلیل از پزشکان نمونه طرف قرارداد با نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) که روز گذشته در رشت برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از همکاری نهادهای حمایتی در جهت رفع نیازهای محرومان، برگزاری نشست های مشترک را در راستای بیان مشکلات موجود و کسب راه حل های لازم بسیار ارزشمند برشمرد.

وی با اشاره به شاخص های توسعه در برنامه پنجم، گیلان را جزو استان های محروم خواند و افزود: در زمینه شناسایی محرومان در استان وضعیت خوبی را داشته ایم اما این مسئله باعث خوشحالی نبوده و در عوض افزایش دغدغه مسئولان را در برابر رشد محرومیت بدنبال خواهد داشت. باید به مرحله ای برسیم که در جلسات کمیته امداد امام (ره) شاهد روند رو به کاهش آمار محرومیت در استان باشیم.

قربانی ضمن اشاره به مشکل قانونی بیمه روستائیان، از حذف روستاهای دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر از چتر حمایتی بیمه کمیته امداد گفت و افزود: بر طبق این قانون افراد ساکن در روستاهای زیر ۲۰ هزار نفر می بایست از بیمه روستایی و عشایری استفاده کنند که در آن صورت نیز حمایت های کمی و کیفی لازم صورت نمی‏گیرد و این موضوع حیاتی، بر مشکلات موجود در قشر محروم جامعه می افزاید.

وی ادامه داد: در راستای رفع این مشکل قانونی، طرح دو فوریت اصلاح آن در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت اما متاسفانه رای کافی جهت تصویت آن کسب نشد و روال سابق آن به کار خود ادامه داد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم تحقق درآمدهای دولت دهم در سال ۹۱ و ادامه این مشکلات در بودجه سال ۹۲ گفت و ابراز امیدواری کرد تا در سال ۹۳ شاهد برنامه ریزی بهتر و دقیق تر در این زمینه باشیم.

وی سطح کیفی خدمات حمایتی افراد تحت پوشش کمیته امداد را مطلوب خواند و تصریح کرد: تعامل خوبی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و جامعه پزشکی استان شکل گرفته است که امیدوار هستیم این روابط و نشست ها با تاثیرات عاطفی خود همچنان ادامه داشته باشد.

قربانی، وجود دکتر محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و محمد علی نجفی استاندار جدید گیلان را نقطه ی عطفی در پرورش مدیران عملیاتی گیلان دانست و افزود: با وجود این عزیزان، از دست دادن فرصت های موجود برای استان بار سنگینی را بهمراه داشته و فرصت ها را به تهدید بدل خواهد کرد. در این زمینه می بایست به میدان آمده و به سهم خود راهکارهای لازم و منطقی را ارائه داد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share