نصب تابلوهای صداقت ایرانی در ۲۰ ایالت آمریکا+تصویر

 ما با این کارمان قصد داشتیم نفرت مردم آمریکا را نسبت به این مرد زیاد کنیم؛ خواستیم غیرت آنها را بیدار کنیم و بگوییم بیشتر از ۷۵ مایل سرعت، رانندگی نکنید تا در مصرف نفت خام وارداتی از ایران و کشورهای مسلمان خاور نزدیک صرفه جویی شود.  هفته پیش بود که پوسترهایی با موضوع “صداقت […]

 ما با این کارمان قصد داشتیم نفرت مردم آمریکا را نسبت به این مرد زیاد کنیم؛ خواستیم غیرت آنها را بیدار کنیم و بگوییم بیشتر از ۷۵ مایل سرعت، رانندگی نکنید تا در مصرف نفت خام وارداتی از ایران و کشورهای مسلمان خاور نزدیک صرفه جویی شود.

 هفته پیش بود که پوسترهایی با موضوع “صداقت آمریکایی” بر روی بیلبوردهای خیابان ها و اتوبان های تهران دیده شد؛ موضوعی که نشان دهنده مواضع واقعی اوباما در دیدار با نتانیاهو بود که نشان داد نمی شود به صحبت های اوباما در تماس تلفنی با روحانی اعتماد کرد.Cap44ture

اما با فشارهایی که صورت گرفت این پوستر ها به سرعت از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

این در حالی است آمریکایی ها ۳۴ سال پیش، بعد از حماسه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، اقدام به نصب پوسترهایی جهت تخریب چهره امام خمینی (ره) کردند. پوستر هایی که شعارشان این بود «برای مبارزه با این مرد با سرعت ۵۵ کیلومتر برانید!»

نادر طالب زاده که در آن زمان ۲۷ سال سن داشت و شاهد این ماجرا بود، در این باره گفته است : «در اتوبان های آمریکا، بیل برد بزرگی از چهره امام را نصب کرده بودند که در کنار تصویر امام این جمله نوشته شده بود: «اگر میخواهید با این مرد بجنگید، با سرعت پایین برانید». با مبتکر این تابلو صحبت کردم و از او پریدم چرا عکس امام خمینی را در اتوبان های ۲۰ ایالت آمریکا نصب کردی و این جمله را نوشتی؟ گفت: «ما با این کارمان قصد داشتیم نفرت مردم آمریکا را نسبت به این مرد زیاد کنیم؛ خواستیم غیرت آنها را بیدار کنیم و بگوییم بیشتر از ۷۵ مایل سرعت، رانندگی نکنید تا در مصرف نفت خام وارداتی از ایران و کشورهای مسلمان خاور نزدیک صرفه جویی شود»! تلویزیون آمریکا هم هرشب بین ۵ تا۴۰ دقیقه در این ارتباط تبلیغ می کرد.»

18561754_9487905ddadc

حالا جهت اطلاع شیفتگان مذاکره با آمریکا:

* فردای بعد از تماس تلفنی دو رئیس جمهور، نتانیاهو و اوباما بر تحریم و تهدید بیشتر به ایران تاکید کردند.

* بعد از مذاکرات محرمانه ایران و ۵+۱ فردای همان روز متن کامیل این نشست منتشر شد.

* خانم وندی شرمن  چند روز بعد از وجود نیرنگ در DNA ایرانیان گفت.

* و آخرین لطف ما جهت حسن نیت نشان دادن به ایرن همه لطف آمریکایی ها جمع کردن بیلبوردهای صداقت آمریکایی بود.

حالا طرف غربی در این یک ماهه چه قدمی برداشته است…

Share