نشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در اولین نشست مشترک خود با مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه ایجاد همدلی و هماهنگی بیشتر با نمایندگان استان از اهداف برگزاری این جلسه بود گفت : خوشبختانه هماهنگی ، همدلی وهمیاری خوبی در حال حاضربرای پیشرفت و توسعه گیلان وجود دارد و امیدوارم این فضا با صمیمیت و دلگرمی بیشتری ادامه یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این نشست در خصوص راهکارهای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی بزرگ گیلان  و تقویت وفاق وهمدلی بحث و تبادل نظر شد.

استاندار گیلان در اولین نشست مشترک خود با مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه ایجاد همدلی و هماهنگی بیشتر با نمایندگان استان از اهداف برگزاری این جلسه  بود گفت : خوشبختانه هماهنگی ، همدلی وهمیاری خوبی در حال حاضربرای پیشرفت و توسعه گیلان  وجود دارد و امیدوارم این فضا با صمیمیت و دلگرمی بیشتری ادامه یابد .

jpg236

دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به ضرورت تکمیل و بهره برداری از طرح های زیربنایی بزرگ استان افزود : بهره برداری از راه  آهن گیلان ، سدهای استان و تکمیل آزاد راه رشت – قزوین و ساخت سایت بزرگ نفتی رودسر از الویت های استان است ، که با این همدلی وتفاهم به دنبال تکمیل آین طرح ها هستیم .

وی با تاکید بر اینکه در بخش های کشاورزی ، صنعت و گردشگری نیز لزوم هماهنگی و همدلی به منظور بهبود وضعیت این بخشها لازم است گفت : از توانایی و ظرفیت نمایندگان استان برای رایزنی هر چه بیشتر در تهران  استفاده خواهیم کرد ، گرچه این نشستها از هفته گذشته همانند جلسه با معاون اول رئیس جمهور ، معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور و برخی وزرا آغاز شده است .

استاندار گیلان در پایان با بیان اینکه به اعتقاد بنده نمایندگان همکار استاندار در پیشبرد امور هستند خاطرنشان کرد : با این تفاهم وهمدلی موجود شاهد اتفاقات خوب در آینده استان خواهیم بود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز با اشاره به اینکه این  نشست مشترک فضای مناسبی را برای همکاری های آینده ایجاد کرد افزود : تقویت تفاهم و همدلی میان استاندار و نمایندگان استان از اهداف مهم برگزاری این نشست بود .

حسن تامینی افزود : توسعه گیلان مبتنی بر همدلی بیشتر میان مدیران استان و نمایندگان است و امیدواریم این نشستها ادامه یابد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share