ندیمی: دولت دست سوء‌ استفاده کنندگان را قطع کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه، دولت باید دست سوء‌ استفاده کنندگان را برای کنترل گرانی قطع کند، افزود: دولت خود را موظف کرده تا در ۱۰۰روز نخست فعالیتش وضعیت را ارزیابی و به مردم گزارش کند. ایرج ندیمی  با تأکید بر برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت اقتصادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه، دولت باNADIMI-155x100ید دست سوء‌ استفاده کنندگان را برای کنترل گرانی قطع کند، افزود: دولت خود را موظف کرده تا در ۱۰۰روز نخست فعالیتش وضعیت را ارزیابی و به مردم گزارش کند.

ایرج ندیمی  با تأکید بر برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت اقتصادی دولت، اظهار کرد: گرانی‌ها در بازار ناشی از دو عامل افزایش ‌هزینه‌های تولید و سوء استفاده تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه دولت باید دست سوء‌استفاده کنندگان را برای کنترل گرانی قطع کند، افزود: دولت خود را موظف کرده تا در ۱۰۰روز نخست فعالیتش وضعیت را ارزیابی و به مردم گزارش کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، گفت: تیم اقتصادی دولت باید در حوزه افزایش تولید و  بهره‌وری در حوزه صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌های تولیدی برنامه‌ریزی کند.

ندیمی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه مبارزه با گران‌فروشی، کم‌فروشی، محتکران و سودجویان تلاش ویژه‌ای را آغاز کند و به مردم گزارش دهد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس، برای رفع مشکلات اقتصادی با دولت تدبیر و امید همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش تولید محصولات کشاورزی برای ارتقای امنیت غذایی در دولت پیگیری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه برای مبارزه گرانفروشی و کاهش قیمت‌ها راه‌های اقتصادی وجود دارد، افزود: باید هزینه تولید محصولات داخلی را کاهش داد.

ندیمی با تأکید بر حمایت دولت از بخش تولید، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین روش کاهش قیمت در بازار حمایت ویژه دولت از تولیدکنندگان و نظارت بر توزیع کالا در کشور است/تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

 

Share