ندیمی: تشکیل کارگروه بازنگری لایحه اصلاح قانون مالیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه بازنگری در لایحه اصلاح قانون مالیات از سوی وزیر اقتصاد گفت: دولت بودجه ۹۳ را عملیاتی بدهد.  ایرج ندیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که در کمیسیون اقتصادی مجلس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه بازنگری در لایحه اصلاح قانون مالیات از سوی وزیر اقتصاد گفت: دولت بودجه ۹۳ را عملیاتی بدهد.

 ایرج ندیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که در کمیسیون اقتصادی مجلس است، اظهار داشت: این لایحه در حال بررسی بود که وزیر اقتصاد درخواست گرفتن مهلت و فرصت برای بازنگری در این موضوع را به نمایندگان ارائه کرد.
nadimi
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: کارگروهی از سوی وزیر اقتصاد در این راستا تعیین شده که در رابطه با نظرات احتمالی و اصلاحی رهنمود دهند و مجلس برای بررسی این موضوعات مشکلی ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که بررسی و تصویب این لایحه با توجه به بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ تا یک ماه دیگر آیا امکان نهایی شدن آن در فرصت باقی مانده وجود خواهد داشت، بیان کرد: این راه حل وجود دارد که آنچه تاکنون بررسی شده، به صحن مجلس برای تصویب برود و یا اینکه بخشی از مواد اولویت دار در بودجه سال آینده لحاظ شود که تاکنون هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است ولی تا آذر ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

ندیمی در پاسخ به این سوال که لایحه بودجه سال آینده تا موعد مقرر قانونی به مجلس ارائه خواهد شد، گفت:‌ فکر می‌کنم دولت خود را متعهد نسبت به این موضوع می‌داند و با توجه به رویکرد کاهش تبصره‌ها و احکام بودجه، امید است که در موعد مقرر به بودجه عملیاتی به مجلس ارائه شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share