نتانیاهو در شب مذاکرات کابوس محو اسرائیل را می دید

به زارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نتانیاهو در شب مذاکرات کابوس محو صهیونیسم می‌بیند، گفت: رژیم صهیونیستی از دیپلماسی نرمش قهرمانانه ایران خشمگین است. صفر نعیمی‌رز  نتایج مذاکرات ژنو را مثبت و موفقیت آمیز دانست و اظهار کرد: دولت فرانسه در این مذاکرات با […]

به زارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نتانیاهو در شب مذاکرات کابوس محو صهیونیسم می‌بیند، گفت: رژیم صهیونیستی از دیپلماسی نرمش قهرمانانه ایران خشمگین است.

صفر نعیمی‌رز  نتایج مذاکرات ژنو را مثبت و موفقیت آمیز دانست و اظهار کرد: دولت فرانسه در این مذاکرات با کار شکنی معقولانه عمل نکرد که البته این نوع رفتار از این کشور جدید نیست.

وی با بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری درباره تحلیل ایشان در مورد مذاکرات ژنو، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند به خواست خداوند جمهوری اسلامی موفق است چه با مذاکره کنندگان نتیجه‌ای حاصل شود و چه نشود، البته نتیجه‌گیری بهتر است و در صورت عدم نتیجه‌گیری تجربه‌ دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده کشورمان با منطق و رعایت حقوق ملت ایران وارد مذاکرات شد، گفت: قضاوت درباره نتایج مذاکرات هنوز زود است که امیدواریم با منطق و رعایت حقوق ملت ایران توسط طرف مقابل با آنان به توافق برسیم.

نعیمی‌رز درباره مخالفت‌های فرانسه در مذاکرات خاطرنشان کرد: کشورهای ۱+۵ در روند مذاکرات کارشکنی‌هایی دارند که این بار فرانسه این نقش را ایفا کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز از حقوق مسلم هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید، گفت: غنی سازی حق مسلم ملت ایران است، بنابراین خود این حق، قابل مذاکره نیست و ما به هیچ وجه حاضر نیستیم وارد اینگونه مباحث شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نتانیاهو از روند مثبت مذاکرات شاکی است، افزود: رژیم صهیونیستی از  دیپلماسی نرمش قهرمانانه ایران خشمگین بوده و خواب آرام ندارد و نتانیاهو در شب مذاکرات کابوس محو صهیونیسم می‌بیند./تسنیم

 

 

Share