نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس خبرداد: کسری بودجه یک هزارمیلیاردی آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور علی اصغر فانی در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای توضیح در رابطه با پرداخت سرانه مدارس اظهار داشت: فانی به همراه کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش […]

kochaki nejadبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور علی اصغر فانی در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای توضیح در رابطه با پرداخت سرانه مدارس اظهار داشت: فانی به همراه کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور یافتند.

وی افزود: در این جلسه آقای فانی در رابطه با کمبودها و مشکلات و کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش صحبت کرد، آموزش و پرورش هم‌اکنون با کسری یک هزار میلیارد تومانی بودجه مواجه است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سرانه مدارس را پرداخت نکرده است که قرار است هفته آینده این مباحث را به صورت دقیق‌تر بررسی کنیم. همچنین از نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری درخواست کردیم تا به آموزش و پرورش کمک کند تا این مشکل کمبود بودجه حل شود  تا سرویس دانش‌آموزان استثنایی و کمبود سرانه مدارس شبانه روزی حل شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share