مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داد:

مشکل آب گیلان در جلسه شورای عالی آب ، خیلی عجیب مطرح شد !!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به برگزاری جلسات شورای عالی آب به ریاست روحانی گفت: آب موضوعی است که فقط اختصاص به وزارت نیرو ندارد بلکه همه وزارتخانه‌ها باید در امر مدیریت آن خود را مسئول بدانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران،محمد حاج‌رسولی‌ها در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: آب موضوعی است که فقط اختصاص به وزارت نیرو ندارد بلکه تمام  وزارتخانه‌ها و آحاد جامعه باید در امر مدیریت آن خود را مسئول بدانند.

13920809000097_PhotoA

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور در نخستین جلسه هیئت دولت یازدهم درباره آب اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید کردند که هر ماه جلسات مربوط به شورای عالی آب کشور را تشکیل می‌دهیم که  نتایج خوبی برای بخش آب کشور اتفاق بیافتد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: موضوع آب امروز موضوع همه کشورهاست و هر کشوری متناسب با اقلیم خود راهکارهایی را برای حفظ و بهره‌برداری بهینه از منابع آب اتخاذ می‌کند.

مشاور وزیر نیرو  با اشاره به اهمیت اقتصاد آب افزود: امروز در کشور ما به این موضوع پرداخته نشده و این مباحث باید به صورت یکپارچه، علمی مدنظر قرار گیرد، در غیر این صورت با این ادبیات و ادامه این روند با مشکل جدی مواجه هستیم.

این مسئول درباره وضعیت طرح‌های توسعه منابع آب در مازندران تصریح کرد: در این استان که بیش از دو برابر متوسط کشور بارندگی دارد و ضریب کشت می‌تواند تا دو برابر شود طرح‌های تامین آب پاسخگوی نیاز این استان در بخش کشاورزی و شرب نیست و در دولت یازدهم بخشی از این کمبودها در این استان جبران شود.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به مشکلات تامین آب شرب در خطه شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های مازندران و گیلان گفت: این موضوع ریشه فرهنگی دارد که با همدلی، همبستگی و تعامل رفع شود.

رئیس مجمع شرکت‌های آب منطقه‌ای موضوع جابه‌جایی مدیران را امر طبیعی و ضروری برای سازمان‌های اداری برشمرد و گفت: وزارت نیرو بر اساس یک چارچوب معین و شاخص‌های خود نسبت به گزینش مدیران عمل می‌کند که در سایه تعامل با مدیران ارشد استان بتوانیم ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش فارس، در این جلسه از زحمات طهماسبی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی و محمد ابراهیم یخکشی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای مازندران معرفی شد.

Share