نجات کودک5ماهه با کمک مردم ودعای خیرشان امکان پذیر میشود:

مردم خیر ایرانی امید را به خانواده گیلانی هدیه دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با کمک‏های بی‏شمار مردم ایران اسلامی تاکنون ۱۰۷ میلیون تومان از هزینه پیوند مغز استخوان محمدرضا جمع ‏آوری شده و این امر زندگی دوباره‏ای به محمدرضا بخشیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با کمک‏های بی‏شمار مردم ایران اسلامی تاکنون ۱۰۷ میلیون تومان از هزینه پیوند مغز استخوان محمدرضا جمع ‏آوری شده و این امر زندگی دوباره‏ای به محمدرضا بخشیده است.

در راستای خبرهایی که در تاریخ ۲۹ مهر و ۶ آبان از محمدرضا کودک گیلانی که به دلیل نقص ایمنی بدن تنها راه نجاتش پیوند مغز استخوان بود در سایت خبرگزاری ها منتشر شد، در این راستا مردم ایثارگر و دلسوز ایران اسلامی از هر گوشه این کشور و بسیاری از ایرانیان خارج از کشور طی تماس تلفنی خواستار کمک به محمدرضا شدند .

25879

شاید در لحظه ای که این خبر را بر روی سایت قرار می‏دادیم باور این همه کمک و یاری از مردم خیر را نداشتیم اما باید اقرار کنیم تماس های فراوان مردم ایران با دفتر این خبرگزاری و کمکهای کم و زیاد به این کودک، امید را در دلهای ما زنده کرد  .

در این ۱۰ روز شاهد تماس های فراوانی جهت کمک به محمدرضا بوده ایم و هر کس با هر توان مالی مبلغی را برای کمک به محمدرضا هدیه کرد اما یک خیر ایرانی مقیم خارج کشور با کمک ۸۲ میلیونی تومانی خود توانست شادی و شوق عجیبی را به پدر و مادر محمدرضا هدیه کند .

جریان از این قرار است که روز گذشته طی یک تماس تلفنی فردی خیر پس از جویا شدن از احوال این خانواده مبلغ ۸۲ میلیون تومان به این کودک و خانواده اش کمک کرد و تولدی دوباره به محمدرضا بخشید  .

در روزهای گذشته هم یک خیر دیگر ۱۰ میلیون تومان به محمدرضا کمک کرده است این در حالیست که کمکهای مردمی همچنان ادامه دارد.

خبرنگار یکی از خبرگزاری های کشور با حضور در منزل محمدرضا و جویا شدن از احوال وی در گفت و گو با پدر و مادر محمدرضا در حالیکه اشک شوق از گونه هایشان جاری می شد با قدردانی از کمک های مردمی اظهار کردند: تاکنون مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان از سوی مردم برای پیوند مغز استخوان به حساب آنان واریز شده است و آنها منتظر نتیجه نهایی جواب آزمایش از آلمان برای انجام پیوند مغز استخوان هستند  .

پدر محمدرضا با بیان اینکه امروز محمدرضا ۵ ماهه شد ادامه می دهد: مردم خیر و ایثارگر ایران ثابت کردند که محمدرضا تنها کودک من نیست و آنها نیز مانند ما نگران محمدرضا هستند و زبان من قادر به تشکر در مقابل این همه ایثار مردم نیست .

وی از مردم خواست تا برای محمدرضا دعا کنند زیرا تا زمان پیوند که قرار است در بیمارستان شریعتی تهران انجام شود، آزمایشات مختلفی از محمدرضا و دهنده آلمانی صورت می گیرد نباید محمدرضا در طول این مدت بیمار شود  .

این کودک ۴ ماهه گیلانی که به صورت مادرزادی با بیماری نقص ایمنی به دنیا آمده است براساس نظریه پزشکان تنها راه نجاتش پیوند مغز استخوان است، محمدرضا به دلیل نداشتن برادر و خواهر، دهنده مناسبی ندارد و به خواست خدا تنها یک فرد آلمانی پیدا شده است که با داشتن نقشه ژنتیک و خونی مشابه او می‏تواند دهنده مناسبی برای او باشد.

در حال حاضر برای تامین هزینه‏ های این پیوند ۱۲۰ میلیون تومان هزینه نیاز است که خانواده این کودک قادر به تامین این هزینه نیستند و نیاز به کمک‏های مالی دارند و همه کسانی که تمکن مالی دارند می‏توانند با کمک‏های مالی و تامین بخشی از این هزینه یک عمر زندگی را به این کودک هدیه دهند.

مردم خیر ایران اسلامی می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۱۳۳۳۲۸۰۹۶  یا شماره حساب ۰۳۱۳۱۴۳۱۹۱۰۰۰ بانک صادرات بنام زهره رحمتی (مادر محمدرضا) پرداخت کنند /ایسنا

Share