مذاکرات دلیلی برای فراموشی ظلم آمریکا نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه معنای مذاکره این نیست که نگوئیم آمریکا بر سر ما چه آورده است، گفت: مذاکرات دلیلی برای فراموشی ظلم آمریکا علیه ملت ایران نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینnadimiکه معنای مذاکره این نیست که نگوئیم آمریکا بر سر ما چه آورده است، گفت: مذاکرات دلیلی برای فراموشی ظلم آمریکا  علیه ملت ایران نیست.
ایرج ندیمی  با اشاره به شکوه همبستگی ملت برای استکبارستیزی، اظهار کرد: اتفاقی نیفتاده تا مرگ بر آمریکای ملت ایران قطع شود.

وی، مرگ بر آمریکای ملت ایران را برگرفته از بصیرت انقلابی دانست و افزود: مذاکرات دلیلی برای فراموش کردن ظلم‌های آمریکایی‌ها علیه ملت ایران نبوده و معنای مذاکره این نیست که نگوئیم آمریکا بر سر ما چه آورده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با اشاره به استکبارستیزی آزادیخواهان جهان، گفت: انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی در مقابل زورگویان و سلطه‌طلبان استکبارستیزی را در دنیا نهادینه کرد و توده‌های مردم امروز علیه ظلم و ستم قیام می‌کنند.

ندیمی، با بیان اینکه ایران اسلامی محور صلح در دنیا است، تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار کشورمان با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی به دنبال فراگیری صلح، محبت و احترام متقابل کشورها به یکدیگر هستند.

وی، با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و متدین ایران اسلامی در عمر با برکت نظام اسلامی در ایران همواره با حضور در صحنه‌های مختلف روحیه استکبار ستیزی و ضدآمریکایی خویش را به نمایش گذاشته است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه چشم امید آزادی‌خواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی الگوی استکبارستیزی و مقابله با زورگویی‌های آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

ندیمی با تأکید بر اینکه حضور یکپارچه و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان این پیام را می‌دهد، که مردم غیور ایران اسلامی از مستکبران نفرت دارند، افزود: آمریکا باید روش خود را برای جلب اعتماد مردم ایران تغییر دهد./تسنیم

 

 

Share