محکومیت بازیگر ایرانی، تیتر یک یاهو+ عکس

چندی پیش خبری در رسانه های داخلی منتشر شد که از محکومیت یک سال و ۱۸ ماهه پگاه آهنگرانی بازیگر ایرانی خبر می داد که سایت یاهو امروز تیتر یک خود را به این خبر اختصاص داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر بازداشت پگاه آهنگرانی چند روز پیش از سوی برخی از رسانه […]

چندی پیش خبری در رسانه های داخلی منتشر شد که از محکومیت یک سال و ۱۸ ماهه پگاه آهنگرانی بازیگر ایرانی خبر می داد که سایت یاهو امروز تیتر یک خود را به این خبر اختصاص داده است.

99128_989

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر بازداشت پگاه آهنگرانی چند روز پیش از سوی برخی از رسانه های داخلی منتشر شد که با گفتگوی منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی با خبرگزاری ها، این بازداشت تکذیب شد.

سایت یاهو در صفحه نخست خود با استناد به  خبری از خبرگزاری ایسنا، که در مصاحبه با منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی است، چنین آورده است: این بازیگر ایرانی در دادگاه بدوی ابتدایی به ۱۸ ماه زندان محکوم شده است، اما در مورد این که رای نهایی دادگاه چه بوده است، هیچ حرفی نزده است.

در این سایت آمده است که سخنگوی قوه قضاییه محسن اژه ای نیز در باره بازداشت  این بازیگر ایرانی اعلام کرده است که پگاه آهنگرانی دستگیر نشده و آزاد است. اما حکمت مادر پگاه آهنگرانی گفته است که دختر او مدت سه سال است که ممنوع الخروج است.

Share