محمد آبشک دوست دارم به استقلال بروم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هافبک تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه پیشنهاد استقلال را می‌پسندم و به این تیم می‌روم، گفت: امیدوارم مدیرعامل داماش رضایت‌نامه‌ام را صادر کند. محمد آبشک  با تأیید خبر جدایی‌اش از تیم فوتبال داماش گیلان، اظهار کرد: شرایط بنده به گونه‌ای است که برای پیشرفت در فوتبال و زندگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هافبک تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه پیشنهاد استقلال را می‌پسندم و به این تیم می‌روم، گفت: امیدوارم مدیرعامل داماش رضایت‌نامه‌ام را صادر کند.
ابشک

محمد آبشک  با تأیید خبر جدایی‌اش از تیم فوتبال داماش گیلان، اظهار کرد: شرایط بنده به گونه‌ای است که برای پیشرفت در فوتبال و زندگی باید به تهران بروم و با وجود اینکه تا پایان فصل با داماش قرارداد دارم، اما در نیم فصل از این تیم جدا می‌شوم.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران داماش درک کنند که در چه وضعیت و شرایطی قرار دارم؛ هرچند که هواداران داماش را از بهترین‌ها می‌دانم و جدایی از آنها برایم سخت است.

هافبک داماش گیلان با اشاره تیم‌هایی که خواهان او هستند، اذعان کرد: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.

وی افزود: باشگاه استقلال تهران خواهان جذب بنده بوده و در حال مذاکره با مدیر عامل باشگاه داماش هستند و فکر می‌کنم شرایط پیشرفتم در این تیم بهتر باشد؛ از این رو خودم پیشنهاد استقلال را می‌پسندم.

آبشک اضافه کرد: از باشگاه مس کرمان نیز پیشنهاد دارم و آنها پیشنهاد خود را به آقای عابدینی داده‌اند و به هر حال باید ببینم قسمت چه می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان فصل با باشگاه داماش قرارداد دارم، تصریح کرد: امیدوارم باشگاه داماش رضایت‌نامه‌ام را در پایان نیم فصل صادر کند و بتوانم به تیم جدیدم بپیوندم.

این بازیکن داماش گیلان، درباره بازی نکردن خود در سه بازی اخیر داماش در لیگ برتر و جام حذفی، اظهار کرد: در این چند هفته دچار مصدومیت شدم که موجب شد تا نتوانم به میدان بروم و بازی نکردنم دلیلی غیر از این ندارد. /فارس

Share