نهاوندیان :

محتویات گزارش ۱۰۰ روزه دولت فاش شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دولت قصد دارد امور کشور را با مشارکت مردم به انجام برساند و ضمن تقویت روحیه امید به آینده در عموم مردم، مخاطبان خاص خود را ترغیب به مشارکت در ساخت و آبادانی کشور نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دولت قصد دارد امور کشور را با مشارکت مردم به انجام برساند و ضمن تقویت روحیه امید به آینده در عموم مردم، مخاطبان خاص خود را ترغیب به مشارکت در ساخت و آبادانی کشور نماید.

th (5)

محمد نهاوندیان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با تأکید بر ضرورت تدوین آیین‌نامه کاری میان دبیرخانه دولت و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی که در آن محورهای عمل و اصول انجام کار مشخص شده باشد، گفت: شفافیت و پاسخگویی یکی از اصول دولت تدبیر و امید در پیمانی است که با خود و مردم بسته و در این راستا وزرا موظفند هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد و دستاوردهای خود را به مردم و رییس‌جمهور ارائه کنند که پایش و پیگیری این کار بر عهده روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

،رییس دفتر رییس‌جمهور تصریح کرد: در گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت به مردم، قرار است تصویری از وضعیت کشور و دولت در سه بخش، شرایط تحویل مسئولیت، عملکرد مجموعه قوه مجریه طی ۱۰۰ روز و افق آینده و برنامه‌هایی که در دستور کار دولت قرار دارد، به مردم ارائه شود.

نهاوندیان با اشاره به اینکه ارائه گزارش ۱۰۰ روزه به مردم فواید زیادی در افزایش سرعت اقدام و شکل‌دهی به انجام امور خواهد شد، گفت: دولت به طور محصول‌گرایانه به دنبال ارائه گزارش خواهد بود و یکی از فواید این کار این است که طی هر ۱۰۰ روز بخش‌های مختلف دولت فرصت مرور اقداماتی که انجام داده‌اند را داشته و درخصوص نقاط ضعف و کاستی‌های خود چاره‌اندیشی خواهند کرد.

نهاوندیان با اشاره به اینکه دولت در ارائه گزارش ۱۰۰ روزه هرگز به دنبال به دست آوردن تریبون یکطرفه نیست و می‌خواهد که این کار به تعاملی دو سویه تبدیل شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی و به ویژه روابط‌عمومی‌ها در این راستا باید به گونه‌ای عمل کنند که بتوانند شرایط تعاملی این گزارش را فراهم نمایند.

رییس دفتر رییس‌جمهور به اشاره به اینکه این دولت حقیقتاً اهل اغراق، مبالغه و بیان مطالب خلاف واقع نیست، گفت: ما نیازمند تصویری واقع‌بینانه و آرمان‌گرایانه برای ادامه روند فعالیت خود هستیم.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملکرد آن دستگاه پاسخگو باشند، تصریح کرد: یقیناً به هیچ وجه و بنا به هر توجیهی نباید در این دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی به مردم دروغ گفته شود و در این راستا هیچ تخلفی بخشودنی نیست.

وی در این جلسه بر تداوم همفکری و ارتباط میان مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و شورای اطلاع‌رسانی دولت تأکید کرد.

در این نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در راستای چگونگی ارائه گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد دولت به مردم در بخش‌های مختلف ارائه کردند./پایگاه اطلاع رسانی دولت

Share