قدردانی پدر و مادر محمدرضا از مردم خیر ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با کمک های بیشمار مردم خیر ایران اسلامی هزینه پیوند مغز استخوان محمدرضا تامین شد. در پی کمکهای بی نظیر شما مردم خیر در پی انتشار اخباری در مورد محمدرضا کودک ۴ ماهه گیلانی که نیازمند کمک های مالی برای پیوند مغز استخوان است شاهد تماس های فراوان مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با کمک های بیشمار مردم خیر ایران اسلامی هزینه پیوند مغز استخوان محمدرضا تامین شد.
26058

در پی کمکهای بی نظیر شما مردم خیر در پی انتشار اخباری در مورد محمدرضا کودک ۴ ماهه گیلانی که نیازمند کمک های مالی برای پیوند مغز استخوان است شاهد تماس های فراوان مردم از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور بوده ایم.

در این راستا تلاش ما با عنایت و لطف خداوند و حمایت های شما نتیجه داد و شاهد تامین هزینه پیوند مغز استخوان محمدرضا توسط کمک های مردمی بوده ایم.

کمک های مردم آنقدر فراوان بوده که همه ما به خصوص پدر و مادر محمدرضا را تحت تاثیر قرار داد.

اکنون پدر و مادر محمدرضا ضمن تشکر از همه خیرین اعلام کرده اند که هزینه پیوند با کمکهای مردم تامین شده و دیگر نیازی به کمکهای مالی نیست.

همچنین خانواده محمدرضا تصمیم دارند با توجه به اینکه کمکهای مردمی بیش از هزینه عمل محمدرضا بوده است بخشی از این کمکهای مردمی را به کودکانی که وضعیت مشابه محمدرضا دارند کمک کنند. 

خبرگزاری ایسنا ضمن قدردانی از مردم خیر ایران اسلامی خبرهای مربوط به مراحل درمان محمدرضا را به اطلاع مردم می رساند./ایسنا

 

Share