به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

فرزندان میرزا آماده برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان در ۴۵ شهر گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گروه‌ها و تشکل‌ های مردمی با صدور بیانیه‌ تأکید کردند: فرزندان میرزا، آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان در ۴۵ شهر گیلان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان رأس ساعت ۹صبح از مسیرهای تعیین شده در ۴۵ شهر و مرکز دهستان گیلان برگزار می ‌شود.

احزاب، تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌های مردمی گیلان با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن اعلام برائت از مستکبران بر حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان تأکید کرده‌اند.

۱۳آبان تجلی مبارزه‌های ملت ایران

سپاه قدس گیلان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دانش‌آموز، اعلام کرده است: ۱۳آبان روز تحقیر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و روز وحدت تمام جناح‌های سیاسی درون نظام است و در این روز ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد و شعار امام (ره) که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تجلی یافت.

در ادامه بیانیه سپاه قدس گیلان آمده است: ۱۳ آبان تجلی سه پرده از داستان مبارزه‌های ملت ایران و نهضت امام خمینی(ره) است.

همایش عاشورائیان استکبارستیز برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در بیانیه جداگانه‌های، ضمن بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرده تا با حضور پویا و سرشار از غیرت دینی خویش در مراسم باشکوه این روز که با «عنوان عاشورائیان استکبارستیز» برگزار می شود، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید شده است: مراسم ۱۳ آبان در حالی برگزار می‌شود که جهان بشریت در تلاطم امواج سهمگین و هجوم ناجونمردانه و جاسوسانه دولت ضد بشری ایالات متحد آمریکا که برگرفته از خوی و خصلت استکباری آن است، در هاله ای از ناامنی و اضطراب و نگرانی از بی‌هویت سازی به سر می برد و منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی و عربی در شعله های آتش برافروخته از سیاست های استکباری و توطئه های شوم حاکمان شیطان صفت کاخ سیاه آمریکا می سوزند.

کتاب جنایت‌های آمریکا قطورتر شده است

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرده است: ما اعضای جنبش دانش آموزی از فراز منبر بلند و مستحکم جمهوری اسلامی به تمام دانش آموزان آزاده جهان درود می فرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادی خواهی آنها اعلام و یادآور می شویم که مراقب انحرافات و اهداف سوء دشمن باشند و به یاد داشته باشند که باشند که رهبر ما، خمینی کبیر (ره)، فرمودند: هرکاری که رضایت آمریکا، این دشمن قسم خورده اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در بیانیه خود با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر بخواهیم برای جنایات آمریکا فهرست درست کنیم یک کتاب می‌شود، تصریح کرده است: آری ۱۳ آبان هر سال کتاب جنایت‌های آمریکا قطورتر شده و ملت های آزادی خواه بر روحیه استکبار ستیزی و منفعت طلبی این شیطان بزرگ بیش از پیش پی می‌برند.

به گزارش تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های آستانه اشرفیه، بنیاد ملی نخبگان گیلان، بسیج دانشجویی، اساتید دانشگاه‌های گیلان، روحانیون شیعه و سنی تالش، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، شورای شهر آستارا، بسیج رسانه گیلان و ده‌ها تشکل مردمی نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان شده‌اند.

مسیرهای راهپیمایی در رشت

مسیر شماره ۱: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهدای ذهاب (شهرداری)

مسیر شماره ۲: میدان دفاع مقدس، خیابان حافظ، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهدای ذهاب (شهرداری)

مسیر شماره ۳: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری)

مسیر شماره ۴: تربیت بدنی، خیابان نامجو ، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهدای ذهاب ( شهرداری)

روحانی سخنران مراسم پایانی ۱۳آبان در رشت

حجت‌الاسلام سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی سخنران مراسم روز ۱۳ آبان در شهر رشت است./تسنیم

Share