جعفرزاده ایمن‌آبادی در تذکر شفاهی

فرانسه مزدور رژیم صهیونیستی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضوکمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که از خطوط قرمز نظام در پرونده هسته‌ای کاملا مشخص است، گفت: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای با تمام توان حمایت خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: فردا رئیس‌جمهور فرانسه عازم اسرائیل است.jafarzadeh5

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی‌ افزود: همه در اخبار ملاحظه کردید که در ژنو دولت فرانسه، وکیل مدافع رژیم صهیونیستی شده و در روند مذاکرات کارشکنی کرد و دلیل کارشکنی را دفاع ازحقوق بشریت و با انگیزه انسانی عنوان کرده است.
وی تصریح کرد: از آن جایی که حافظه تاریخی این دولت‌ها ضعیف است مجبورند چندمورد از نقض حقوق بشر این کشورها و نادیده گرفتن مسائل انسانی را عنوانکنند.
این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: دولت فرانسه ظاهرا استعمار در الجزایر را ازحافظه تاریخی‌اش فراموش کرده که با انگیزه انسانی بوده است! آیا کشتار یک میلیون نفر الجزایری به جرم وطن خواهی و استقلال طلبی با انگیزه انسانیبوده است! آیا کشتار ۴۰ هزار نفر در یک روز در یک شهر الجزایر عمل انسانیبوده است.

 وی افزود: همین الان که ما صحبت می‌کنیم مزدوران فرانسوی عاملین قتل عام مسلمانان در سوریه هستند و نقش سربریدن مردم سوریهرا دارند.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: حرف نمایندگان مجلس به دولتمردان فرانسه و انگلیس این است همان کسانی که تا دیروز برای منافع پست مادی با مردم الجزایر و بسیاری از مردم دیگر در آسیا و آفریقابی‌رحمانه رفتار می‌کردند، امروز هم در سوریه دنبال همان رفتارهای نژادپرستی، حمایت از اسرائیل جنایتکار هستند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: خطوطقرمز نظام در پرونده هسته‌ای کاملا مشخص است این حرف شهدا و ایثارگران وحرف دلسوزان نسبت به نظام است ما هرگز از این خطوط قرمز یعنی حقبهره‌برداری از انرژی هسته‌ای، غنی‌سازی در داخل کشور به هر درجه‌ای که صنعت غنی سازی نیاز دارد عدول نخواهیم کرد و در این راستا از این تیممذاکره کننده هسته‌ای نهایت حمایت را خواهیم داشت./خانه ملت ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share